شناسهٔ خبر: 52237686 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اصابت شش موشک به فرودگاه بغداد

خبرگزاری صداوسیما

منابع امنیتی عراقی از اصابت شش فروند موشک به فرودگاه بین المللی بغداد خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل­ ­خبرگزاری صدا و سیما، شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از منابع امنیتی عراقی از اصابت شش فروند موشک به فرودگاه بین المللی بغداد خبر داد.

منابع عراقی گزارش دادند موشک‌هایی که به فرودگاه بین المللی بغداد شلیک شدند، به نزدیک باند فرودگاه و بخش غیرنظامی ساختمان فرودگاه اصابت کردند.

در این حمله موشکی یک هواپیمای غیرنظامی که روی باند فرودگاه بود هدف اصابت موشک قرار گرفت. درباره وجود یا عدم وجود سرنشین در این هواپیما گزارشی منتشر نشده است.

هنوز درباره علت و عوامل این حمله موشکی گزارشی منتشر نشده است.

 

اصابت موشک به پایگاه نظامی ویکتوریا در فرودگاه بغداد
در همين حال شبکه تلویزیونی المیادین نيز اعلام کرد رسانه‌های عراقی به نقل از منابع امنیتی از اصابت موشک به پایگاه نظامی ویکتوریا در فرودگاه بین المللی بغداد خبر دادند.

 

تصاویری از موشک‌های شلیک شده به پایگاه ویکتوریا
کانال تلگرامی صابرین نیوز با انتشار تصاویری نوشت: حداقل ۶ موشک، پایگاه آمریکایی‌ها را در پایگاه ویکتوریا در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار داد و یکی از موشک‌ها هم به بدنه یک فروند هواپیمای غیر نظامی اصابت کرد که از دور خارج شده و در این پایگاه آمریکایی رها شده بود.

هواپیمایی که امروز در فرودگاه بغداد هدف قرار گرفت در دوران نخست وزیری نوری المالکی از طرف ایران اهدا شده بود.
این هواپیمای ایرباس، اکنون در چهار متری مرکز حفاظت شماره دو خطوط هواپیمایی عراق قرار دارد.

اصابت شش موشک به فرودگاه بغداد اصابت شش موشک به فرودگاه بغداد اصابت شش موشک به فرودگاه بغداد اصابت شش موشک به فرودگاه بغداد اصابت شش موشک به فرودگاه بغداد اصابت شش موشک به فرودگاه بغداد اصابت شش موشک به فرودگاه بغداد

نظر شما