شناسهٔ خبر: 52237160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

202 بیمار جدید در خراسان رضوی بستری شدند/ مشهد در وضعیت نارنجی قرار گرفت

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به روند افزایشی تعداد بیماران سرپایی و بستری، مشهد مقدس در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وبدا، دکتر محمد پهلوان کاشی رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی نرم افزار ماسک وابسته به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، شهرستان های مشهد ، بینالود(طرقبه وشاندیز) و تربت حیدریه در وضعیت نارنجی و شهرهای کلات، فریمان، رشتخوار، کاشمر، خلیل آباد، مه ولات، گناباد، بجستان، سبزوار، بردسکن و نیشابور در استان خراسان رضوی در وضعیت زرد قرار گرفتند.

وی با اشاره به روند افزایشی تعداد بیماران بستری در استان خراسان رضوی افزود: در حال حاضر ۵۰۳ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که  ۳۸۵ نفر از این تعداد در مرکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند. طی یک روز گذشته ۲۰۲ بیمار جدید مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند که ۱۵۶ نفر از این تعداد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه استان بستری هستند که ۹۹ نفر از این تعداد در بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

وی در ادامه گفت: روند مراجعه بیماران سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا این دانشگاه نیز همچنان افزایشی است و طی روز گذشته یک هزار و ۶۹۴ نفر به مراکز منتخب کرونا و ۷۵۴ نفر نیز به طور مستقیم به بیمارستان های زیر پوشش این دانشگاه مراجعه داشتند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹/ی

برچسب‌ها:

نظر شما