شناسهٔ خبر: 52235561 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ملاقات پلیس با سارق در محل سرقت!

سارقی که با تهدید صاحبخانه به محل سرقت بازگشته بود به دام پلیس افتاد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - یک سارق مسلح به سلاح سرد که با ورود به خانه در ایالت کنتاکی آمریکا اقدام به ضرب و شتم صاحبخانه و سرقت کرده بود پس از بازگشت به محل جرم توسط پلیس دستگیر شد. بنا به گزارش Lexington Herald Leader، «ایریچ اشمیت» ۳۲ ساله متهم است که با بازکردن درب خانه با لگد، وارد آن شده، خود را به طبقه بالا رسانده و با سه نفر که یکی از آن‌ها اسلحه کلت کمری ۹ میلی متری داشته درگیر شده بود. این اتفاق اوایل صبح روز شنبه رخ داد.

«ریچموند رجیستر»، یکی از افرادی که در خانه حضور داشت مدعی است که در جریان درگیری این سارق کلت کمری را از وی ربوده و حتی یک گلوله در داخل خانه شلیک کرده بود. به گفته شاهدان حادثه، اشمیت پس از چند ثانیه مکث در داخل اتاق با سرقت مقداری دارو به همراه اسلحه کمری از آنجا گریخت. سه قربانی بلافاصله با پلیس تماس گرفته و پلیس در ساعت ۵ صبح در محل سرقت حاضر شد. 

بیشتر بخوانید

در حالی که پلیس سرگرم تحقیقات در مورد این حادثه بود اشمیت از طریق شبکه‌های اجتماعی با یکی از قربانیان تماس گرفت و وی را تهدید کرد با اسلحه کمری به محل سرقت بازگشته و با آن‌ها تسویه حساب خواهد کرد. ماموران پلیس که در جریان تهدید سارق قرار گرفته و در محل وقوع حادثه حضور داشتند در مقابل خانه با اشمیت رودررو شدند.

ملاقات پلیس

سرانجام پس از دو ساعت اشمیت تسلیم و توسط پلیس دستگیر شد. او با اتهامات مختلفی از جمله سرقت درجه یک، تهدید تروریستی درجه یک، ضرب و شتم درجه چهار، داشتن سلاح سرد و مقاومت در برابر پلیس مواجه است. بررسی پیشینه وی ۶۴ مورد جرم به ویژه ارتکاب جرایم اخلاقی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما