شناسهٔ خبر: 52087176 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تبدیل ماشین فِراری لوکس تاجر محلی به خاکستر + تصاویر

تاجر یونانی تنها چند ساعت پس از خرید فراری لوکس دچار حادثه شد و جانش را از دست داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - تصاویری که به تازگی منتشر شده است صحنه تصادف وحشتناک یک تاجر یونانی با فراری گرانقیمتش را نشان می‌دهد. «تزورتزیس مونویوس» تنها چند ساعت پس از خرید این فراری جدید ۲۵۰ هزار پوندی دچار حادثه شد و جانش را از دست داد. این تاجر ۴۵ ساله یونانی در این حادثه تصادف که در منطقه «وولا» در حومه شهر آتن، پایتخت یونان رخ داد جانش را از دست داد.

بنا به گزارش Sun، خودروی قربانی پس از برخورد با درخت آتش گرفت و سوخت. این مرد که دارای دو فروشگاه لباس در جزیره مایکونوس بود تنها ۲ مایل (۳ کیلومتر) با خودروی جدید خود رانندگی کرده بود که دچار این حادثه شد. بنا به این گزارش او به دلیل از دست دادن کنترل خودرو  از جاده منحرف و به درختان برخورد کرد. جسد قربانی از داخل خودرو بیرون کشیده شده و به سردخانه‌ای در وولا منتقل شد.

بیشتر بخوانید

تصاویر منتشر شده ماشین لوکس فراری قربانی را که تبدیل به آهن پاره و خاکستر شده نشان می‌دهد. همچنین در یکی از تصاویر در حالی که خودروی فراری غرق شعله‌های آتش است دیده می‌شود. همسر قربانی «آتینا کونتوپانو»، در لحظه وقوع حادثه به همراه وی در داخل خودرو حضور داشت. این زن با کمک یک راننده دیگر که در عقب خودروی آن‌ها مشغول رانندگی بود از داخل خودرو بیرون کشیده شد و نجات یافت.

پلیس محلی یونان گفته هیچ وسیله دیگری در این تصادف دخیل نبوده با این حال تحقیقات با کمک تصاویر ثبت شده توسط دوربین‌های ترافیک در حال انجام است.

تاجر محلی

فِراری لوکس

تصادف شدید

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما