شناسهٔ خبر: 52233193 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تواضع و فروتنی سردار سرافراز تیپ ۴۸ فتح نسبت به فرماندار بویراحمد

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود اینکه به لحاظ درجه نظامی، نشان سرداری را دارد، اما در یک حرکت آموزنده و پندآموز به دیدار فرماندار شهرستان بویراحمد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی تعدادی از فرماندهان تیپ با شهرام مهدوی فرماندار بویراحمد دیدار کرد.

 

«شهرام مهدوی مطلق» در این دیدار ضمن خیر مقدم، گفت: من وظیفه داشتم که خدمت سرداران و برادران خودم در تیپ همیشه قهرمان 48 فتح برسم، اما به دلیل اینکه در مأموریت بودند، توفیق حاصل نشد.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه، افزود: اینکه شما پیش قدم شدید و تشریف آوردید، نشأت گرفته از روحیه اخلاق مداری، فداکاری و ایثارگری است که در سپاه وجود دارد و من هم با تمام وجودم افتخار می‌کنم که از بدنه سپاه و سرباز هستم. همچنان می‌گویم که دکمه و بندهای پوتینم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم. 

 

وی با بیان اینکه تیپ 48 فتح هویت تمام حماسه‌ها و قهرمانی استان کهگیلویه و بویراحمد است، اظهار کرد: مردم ایران به تیپ 48 فتح دلگرم هستند و الحمدالله این تیپ در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و بحران‌ها می‌درخشد و سینه‌اش برای مردم سپر است.

 

مهدوی مطلق با اشاره به اینکه تیپ 48 فتح ایثارگرانه از حریم انقلاب اسلامی دفاع می‌کند، تصریح کرد: سنگر یکی است.، شاید نوع خدمت و دفاع فرق کنند؛ همه اینها پازلی از انقلاب اسلامی بوده و معیار و محور انقلاب اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی است.

 

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود اینکه به لحاظ درجه نظامی، نشان سرداری را دارد، اما در یک حرکت آموزنده و پندآموز به دیدار فرماندار شهرستان بویراحمد رفت.

 

حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح با همراهی سایر همرزمانش در فرمانداری بویراحمد در واقع پیام و درس تواضع و افتادگی، وحدت و همدلی را به جامعه مخابره کرد.



سردار «حسن حکمتیان» هم ضمن تبریک «انتصاب به جا و شایسته فرماندار بویراحمد، گفت: در دوره زندگی خود، در چندین برهه قلم زدید و خوب کار کردید، تجربه های ارزشمند خود را در حوزه پاسداری از انقلاب اسلامی در جایگاه مختلف به کار گرفتید و امروز هم به عنوان خادم ملت در شهرستان بویراحمد هستید.

 

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتظاراتی که مردم امروز از دولت انقلابی و ولایی دارند، کار را برای حضرت عالی سخت و سنگین کرده، ولی خصوصیات شما، کار جهادی و تلاش شما، پاسداری از انقلاب، پشتکار و ذهن باز شما در مسائل، به شما کمک خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: ما به عنوان خادمان ملت این وظیفه را داریم که ارتباط میان مردم و ولی را ایجاد کنیم، از خداوند متعال می خواهیم که همه مسئولان صادق و صالح را سلامت بدارد و مسئولینی که بار خدمت به مردم را بر دوش دارند شاهد توفیقاتشان باشیم.

 

سردار حکمتیان گفت: امیدواریم سلامتی به ایران اسلامی برگردد و این ویروس منحوس از کشور ما برداشته شود.

 

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تیپ 48 فتح ماحصل همه رشادت ها، فداکاری های استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس و در دوره های بعد در مقابله با سوداگران مرگ، تروریست ها، گروهک های تروریسی، قاچاقچیان، اخلال گران اقتصادی و هم در برهه های حوادثی مثل سیل و زلزله و آتش سوزی، حضور داشته است.


وی گفت: هر جا مسئولیتی و مأموریتی باشد به عنوان سرباز حضور پیدا خواهیم کرد.

 




فرمانده تیپ 48 فتح

فرمانده تیپ 48 فتح

فرمانده تیپ 48 فتح
 

پایان پیام/82

نظر شما