شناسهٔ خبر: 52237046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تیپ ۴۸ فتح هویت تمام حماسه‌ها و قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد است

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: تیپ ۴۸ فتح هویت تمام حماسه‌ها و قهرمانی کهگیلویه و بویراحمد است و مردم ایران به تیپ ۴۸ فتح دلگرم هستند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - شهرام مهدوی مطلق در  دیدار با فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: من وظیفه داشتم که خدمت سرداران و برادران خودم در تیپ همیشه قهرمان ۴۸ فتح برسم اما به دلیل اینکه شماها در مأموریت بودید، توفیق حاصل نشد.

او گفت: اینکه شماها پیش قدم شدید و تشریف آوردید، نشأت گرفته از آن روحیه اخلاق مداری، فداکاری و ایثارگری هست که در سپاه وجود دارد و من هم با تمام وجودم افتخار می‌کنم که از بدنه سپاه و سرباز هستم، همچنان می‌گویم که دکمه و بندهای پوتینم را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: تیپ ۴۸ فتح هویت تمام حماسه‌ها و قهرمانی استان کهگیلویه و بویراحمد است و مردم ایران به تیپ ۴۸ فتح دلگرم هستند.

مهدوی مطلق گفت: الحمدالله تیپ ۴۸ فتح در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و بحران‌ها می‌درخشد و سینه‌اش برای مردم سپر است و ایثارگرانه از حریم انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

او گفت: سنگر یکی است، شاید نوع خدمت و دفاع فرق کنند اما همه اینها پازلی از انقلاب اسلامی است و معیار و محور انقلاب اسلامی و رسیدن به تمدن اسلامی است.

همچنین سردار حسن حکمتیان، فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب به جا و شایسته شهرستان بویراحمد گفت: در دوره زندگی خود، در چندین برهه قلم زدید و خوب کار کردید، تجربه های ارزشمند خود را در حوزه پاسداری از انقلاب اسلامی در جایگاه مختلف به کار گرفتید و امروز هم به عنوان خادم ملت در شهرستان بویراحمد هستید.

او گفت: انتظاراتی که مردم امروز از دولت انقلابی و ولایی دارند، کار را برای حضرتعالی سخت و سنگین کرده است، اما خصوصیات شما، کار جهادی و تلاش شما، پاسداری از انقلاب، پشتکار و ذهن باز شما در مسائل، به شما کمک خواهد کرد.

حکمتیان اظهارکرد: ما به عنوان خادمان ملت این وظیفه را داریم که ارتباط میان مردم و ولی را ایجاد کنیم، از خداوند متعال می خواهیم که همه مسئولان صادق و صالح را سلامت بدارد، و مسئولینی که بار خدمت به مردم را بر دوش دارند شاهد توفیقاتشان باشیم. امیدواریم سلامتی به ایران اسلامی برگردد و این ویروس منحوس از کشور ما برداشته شود.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیپ ۴۸ فتح ماحصل همه رشادت ها، فداکاری های استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس و در دوره های بعد در مقابله با سوداگران مرگ، تروریست ها، گروهک های تروریسی، قاچاقچیان، اخلال گران اقتصادی و هم در برهه های حوادثی مثل سیل و زلزله و آتش سوزی، حضور داشته است.

حکمتیان گفت: اگر کوه خائیز آتش گرفت، در آنجا بودیم، اگر زلزله سی سخت مسئله بود، تمام کننده کار بودیم، اگر اغتشاشاتی در استان اتفاق افتاد، آرام کننده بودیم. هر جا که سازمان متولی کار نتوانسته کار را تمام کند ورود پیدا کردیم، پشتوانه خوبی برای استان هستیم، الان هم به عنوان برادر در خدمت شما خواهیم بود.

او گفت: هر جا مسئولیتی و مأموریتی باشد به عنوان سرباز حضور پیدا خواهیم کرد، از خداوند متعال برای حضرتعالی و همکارانتان آرزوی توفیقات روز افزون داریم.

انتهای پیام/س

برچسب‌ها:

نظر شما