شناسهٔ خبر: 52222120 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حضور استاندار گیلان در مراسم تشییع پیکر جانباز سرافراز حاج محمود عاطفی در رشت

استاندار گیلان صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم تشییع پیکر جانباز سرافراز حاج محمود عاطفی در رشت شرکت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ تشییع پیکر جانباز سرافراز حاج محمود عاطفی صبح امروز (پنجشنبه) با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و جمع دیگری از مسئولان استان برگزار شد.

جانباز انقلابی، سردار محمود عاطفی، رئیس سابق سازمان بسیج رسانه ملی، از خانواده‌ای متعهد و مومن بود که دو برادر وی از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس هستند.

asli

نماینده عالی دولت در گیلان روز گذشته نیز در پی درگذشت جانباز سرافراز حاج محمود عاطفی پیام تسلیتی صادر کرده بود.

متن پیام تسلیت دکتر عباسی استاندار به این شرح است:

 
انا لله و انا الیه راجعون
 
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
 
خبر درگذشت یادگار گرانقدر سال های دفاع مقدس، حاج محمود عاطفی موجب تأثر فراوان و تألم خاطر اینجانب گردید.
 
این عزیز از دست رفته ، برخاسته از خانواده ایثار و شهادت است و در دامن پرمهر شیر زنی پرورش یافته که دو شهید بزرگوار تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.
 
بی گمان رشادت ها و مجاهدت های این اخ الشهدا و یادگار دوران دفاع مقدس در میدان های مبارزه و جهاد و پس از آن، در عرصه های مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، نامی ماندگار و چهره ای خدوم از این جانباز سرافراز اسلام در اذهان به یادگار خواهد گذاشت.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده مکرم این جانباز گرانقدر، خصوصا مادر مومنه و متدینه این عزیز از دست رفته، مصیبت وارده را به خانواده معزی، همکاران، همرزمان، جامعه فرهنگی و رسانه ای استان گیلان تسلیت عرض نموده و از درگاه الهی برای آن مرحوم، رحمت واسعه و همنشینی با برادران شهیدش و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم. 

 

انتهای پیام

بیشتر بخوانید:

نظر شما