شناسهٔ خبر: 52231553 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

سرلشکر باقری درگذشت جانباز فداکار حاج مهدی عاطفی را تسلیت گفت

صاحب‌خبر -

 به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سپاه نیوز؛ در متن پیام تسلیت سرلشکر پاسدار محمد باقری آمده است: عروج شهادت گونه جانباز سرافراز و فداکار  "حاج مهدی عاطفی" از افسران برومند مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب و میهن اسلامی که همواره در تکاپوی حضور در میدان های خدمت به اسلام و نشر فرهنگ و گفتمان انقلاب و مقاومت بود را به خانواده گرانقدر و آحاد همکاران و همراهان وی در جبهه فرهنگی و رسانه ای انقلاب تسلیت عرض می نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: پیشتازی و نقش پذیری های موثر او در صحنه های مورد نیاز انقلاب و کشور در مصاف با تهاجم فکری و فرهنگی دشمنان ملت ایران جلوه هایی ماندگار و درس آموز فراروی مدافعان مکتب انقلاب بویژه نسل جوان گشوده است که می تواند موفقیت آنان را تضمین کند.  

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این پیام آورده است: از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد عرصه فرهنگ و رسانه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای مصیبت دیدگان، یادگاران و همرزمان ارجمند او در نیروهای مسلح و جامعه فرهنگی و رسانه‌ای کشور صبر، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می کنم.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در پی درگذشت پاسدار رشید سپاه اسلام، جانباز سرافراز دفاع مقدس "حاج مهدی عاطفی" را تسلیت گفت.  

در متن این پیام آمده است: عروج مظلومانه جانباز سرافراز و پاسدار رشید اسلام "حاج مهدی عاطفی" از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای دوره معاصر که عمر خود را در خدمت به اسلام و انقلاب و ترویج فرهنگ دینی، انقلابی و ملی سپری کرد را به خانواده معظم، آحاد همرزمان و همکاران وی و نیز مردم استان شهید پرور گیلان تسلیت عرض می نماییم. بی‌شک مجاهدت های آن بزرگمرد پیشتاز در عرصه های جهاد و مقاومت که مدال افتخار جانبازی و فداکاری در راه قرآن و عترت را داشت، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل های امروز و فردای جامعه اسلامی به ویژه جوانان غیرتمند و آینده ساز خواهد بود.

روابط عمومی سپاه در ادامه این پیام آورده است: از درگاه خدای کریم و نعیم برای او علوّ درجات، رحمت واسعه الهی و همنشینی با علمدار سپاه حسینی حضرت ابوالفضل العباس (ع) و برای مصیبت دیدگان و همرزمان گرانقدر وی در نیروهای مسلح و جامعه فرهنگی و رسانه‌ای کشور طلب صبر، شکیبایی و ثبات قدم می کنیم.

منبع: irna-84628835

نظر شما