شناسهٔ خبر: 5219808 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسابقات جهانی تکواندو –روسیه؛

کره و انگلیس قهرمانان روز پنجم

در پنجمین روز مسابقات جهانی تکواندو که از سه‌شنبه 22 اردیبهشت در روسیه آغاز شده است، تکواندوکاران کره و انگلیس قهرمان شدند.

صاحب‌خبر -
کره و انگلیس قهرمان روز پنجمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بیست و دومین دوره رقابت های جهانی تکواندو از 22 اردیبهشت ماه در سالن تراکتور شهر "چلیابینسک" روسیه آغاز شده است.

این مسابقات با حضور 875 تکواندوکاران از 136 کشور جهان در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود که ایران قهرمانی خود در این رقابت ها را زودتر از پایان مسابقات تثبیت کرده است.

در شب پنجم مسابقات جهانی که ایران نماینده‌ای در مرحله نیمه نهایی نداشت، کشورهای کره جنوبی و انگلیس در بخش زنان و مردان صاحب مدال طلا شدند.

در وزن 53- کیلوگرم بانوان "گئوم بایول" از کره جنوبی به مقام اول رسید، "یان ون هانگ" از چین تایپه  نایب قهرمان شد، "آندریانا آسپروگراکا" از یونان  همراه با "آنا زانوویچ" از کرواسی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

همچنین در وزن 73+ کیلوگرم بانوان "بیانکا واکدن" از انگلیس و "گولدیز اپانگو" از فرانسه به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند، "اولگا ایوانوا" از روسیه و "نافیا کاش" از ترکیه به طور مشترک سوم شدند.

در بخش مردان و در وزن 54- کیلوگرم "تائه هون کیم" از کره جنوبی که نفر اول رنکینگ المپیک و جهان است و در مرحله یک چهارم نهایی توانست محمد کاظمی از ایران را 11 بر 10 مغلوب کند، مدال طلا گرفت،"استانیسلاو دنیسوف" از روسیه به مقام دوم و "راماناروگ سوآکرنیز" از تایلند و "ونیلتون تکسیرا" از برزیل به مقام سوم مشترک دست یافتند.

انتهای پیام/

نظر شما