شناسهٔ خبر: 5202161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسابقات جهانی تکواندو-روسیه؛

خدابخشی: تمام تلاشم برای مدال طلاست

تکواندوکار وزن ششم تیم ملی ایران در رقابت های جهانی روسیه می گوید: اولویتم در پیکارهای جهانی مدال است و تلاشم را برای کسب مدال طلا خواهم کرد.

صاحب‌خبر -

مهدی خدابخشی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره حضور در آخرین روز رقابت های جهانی روسیه عنوان کرد: مسابقات مهمی است که من با تمام اندوخته هایم به روسیه آمده ام. خیلی امیدوارم که مدال بگیرم و برای آن هم بسیار تمرین کرده ام و وضعیت خوبی دارم.

وی افزود: اولویتم با مسابقات جهانی و مدال گرفتن است. می خواهم در این رقابت مهم مدال بگیرم و تمام تلاشم را برای کسب مدال طلا خواهم کرد.

تکواندوکار وزن ششم تیم ملی ایران در پیکارهای جهانی روسیه گفت: من از تمام حریفانم شناخت کافی دارم و فیلم بازیهایشان را آنالیز کرده ام. امیدوارم هنگام مسابقات تمرکز لازم را داشته باشم و با تفکر مبارزه کنم. در واقع روز مسابقه روزم باشد.

خدابخشی که دومین حضور جهانی اش را در روسیه تجربه می کند، افزود: تجربه برای رقابت های جهانی بسیار مهم است. من در دوره گذشته سن کمی داشتم و بدون تجربه شرکت کردم اما حالا شرایط متفاوت است. سعی می کنم برای مسابقات مختلف انرژی ام را تقسیم کنم تا اتفاقات مسابقات جهانی مکزیک تکرار نشود.

انتهای پیام/

نظر شما