شناسهٔ خبر: 52196047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جدال نمایندگان والیبال ارومیه در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال

در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های آذرباتری و شهرداری ارومیه به ترتیب میهمان راهیاب ملل مریوان و مس رفسنجان خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیست و یکم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (چهارشنبه ۶ بهمن‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان و مریوان پیگیری خواهد شد.

تیم شهرداری ارومیه که با ۱۳ برد هم اکنون به همراه پیکان تهران در کورس تیم‌های ۳۷ امتیازی جدول است این هفته به مصاف مس رفسنجانی می‌رود که با ۱۰ برد و اندوختن ۲۷ امتیاز در رتبه هشتم است و تمام تلاش  خود را برای رسیدن به پلی آف به‌کار خواهد گرفت.

به طور یقین شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری به دنبال کسب چهاردهمین پیروزی و تثبیت رتبه دومی خود هستند و از طرف دیگر نیز مس که رقابت نزدیکی با راه‌یاب ملل مریوان و فولاد سیرجان برای بهبود وضعیت خود در اندیشه برد مقابل نماینده ارومیه است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که چند هفته‌ای است با ناکامی مسابقات لیگ برتر را ادامه می‌دهد هفته گذشته در دیداری پنج سته و ماراتنی سخت و نفس‌گیر مقابل آذرباتری جوان و کم تجربه شکست خورد و این بار برای جبران به میدان می‌رود.

در دیگر دیدار این هفته تیم آذرباتری ارومیه با ۵ پیروزی و ۱۴ امتیاز در زمین حریف میهمان راهیاب ملل مریوانی است که با ۱۰ پیروزی و اندوختن ۳۰ امتیاز در رده ششم ‌جدول قرار گرفته است و برای بهبود وضعیت خود نیاز مبرم به پیروزی دارد و این در حالی که نباید شگفتی سازی این روزهای تیم جوان ولی باانگیزه آذرباتری را نادیده گرفت.

تیم آذرباتری ارومیه امسال در ۲۰ هفته لیگ برتر والیبال پنج پیروزی در کارنامه دارد که سه بار آن مقابل تیم‌های اول، دوم و سوم جدول یعنی سپاهان، شهرداری ارومیه و پیکان بوده است و این امر این تیم جوان را به غول کش لیگ امسال تبدیل کرده است.

آذرباتری سال گذشته را تنها با سه برد و ۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول به پایان برد اما در سال ۱۴۰۰ تا پایان هفته بیستم پنج برد و ۱۵ امتیاز کسب کرده که این امر نشان از رشد قابل توجه برای این تیم جوان محسوب می‌شود.

شاگردان رئوفی در تیم آذرباتری ارومیه یکی از جوان‌ترین تیم‌های این فصل لیگ برتر هستند و به غیر از میلاد فتاحی ۲۹ ساله، مسن‌ترین بازیکن این تیم محمدعلی فلاح است که فقط ۲۵ سال دارد و این در حالی است که هشت نفر از ۱۹ بازیکن این تیم زیر ۲۰ سال هستند و بدون شک در سالهای آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت.

برنامه کامل مسابقات هفته بیست و یکم و اسامی داوران و ناظران به قرار زیر است:

*سیرجان، سالن امام علی(ع)، ساعت ۱۶
فولاد سیرجان ایرانیان – مقاومت یزد
ناظر فنی: خضراله ترابی، ناظر داوری: حمید حق‌بین، داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: علی‌اکبر پاکدلان

*گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۶
شهرداری گنبد – شهرداری ورامین
ناظر فنی: خلیل یگانه‌مجد، ناظر ویژه: رضا خان‌محمد، ناظر داوری: بهروز جعفری، داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: میثم پارسه

*رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶
هورسان رامسر – سایپا
ناظر فنی: احمد دامغانی‌نژاد، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: داود نافعی، داور دوم: قادر صادقی

*تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
پیکان – لبنیات هراز آمل
ناظر فنی: محمدحسن خوشدل، ناظر ویژه: محمدحسین شفقی، ناظر داوری: مسعود قاری، داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: مرتضی حسن‌علایی

*گرگان، سالن امام خمینی(ره)، ساعت ۱۶
پاس گرگان – فولاد مبارکه سپاهان
ناظر فنی: عباس امانی، ناظر ویژه: احمد گل‌چی، ناظر داوری: هادی مرتضوی، داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: حامد آقابراری و داور ویدئوچک: احمد سرمست

*رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶
مس رفسنجان – شهرداری ارومیه
ناظر فنی: مسعود یزدان‌پناه، ناظر داوری: نادر انصاری، داور اول: امید فولادی‌وندا، داور دوم: بهزاد جهانگیری

*مریوان، سالن زاگرس، ساعت ۱۶
راه‌یاب ملل مریوان – آذرباتری ارومیه
ناظر فنی: محمدعلی امیدی، ناظر داوری: محمد شاهمیری، داور اول: محمدرضا درفش کاویان، داور دوم: محمد آقایی

انتهای پیام

نظر شما