شناسهٔ خبر: 52193934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ورود تماشاگران به سالن‌های ورزشی ممنوع شد

فدراسیون پزشکی ورزشی کشور حضور تماشاگران در تمامی مسابقات ورزشی را به دلیل شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا تا پایان سال 1400 ممنوع کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در نامه‌ای به فدراسیون والیبال حضور تماشاگران در تمامی مسابقات را تا پایان سال جاری به دلیل شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا و نگرانی‌های جامعه درباره آن، ممنوع اعلام کرد و این موضوع از سوی فدراسیون نیز در نامه‌ای به باشگاه‌های فعال والیبال اعلام شد.

به این ترتیب دیدارهای باقی مانده از لیگ‌های برتر والیبال و دسته‌یک سال ۱۴۰۰ مردان و زنان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

پیش از این و پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تصمیم‌گیری درباره حضور تماشاگران در سالن‌های والیبال به ستادهای استانی مقابله با کرونا محول شده بود.

پیشتر و از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بر اساس جلسه‌ای که با حضور نمایندگان باشگاه‌های شهرداری و آذرباتری ارومیه، هیات والیبال، نماینده اداره‌کل ورزش و جوانان استان و ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا به انجام رسید مجوز حضور ۳۰ درصد از ظرفیت سالن برای تماشاگران صادر شده بود که بر اساس آن دیدارهای خانگی هفته‌های هفدهم، نوزدهم و بیستم آذرباتری و شهرداری ارومیه با حضور هواداران برگزار شد.

از اسفندماه سال ۹۸ و بعد از شیوع ویروس کرونا، مسابقات لیگ برتر والیبال بدون حضور تماشاگران برگزار شد و شهرداری و آذرباتری ارومیه، ۲ نماینده آذربایجان‌غربی در طی این ۲ سال بدون حضور هواداران خود به رقابت با حریفان پرداختند.

انتهای پیام 

نظر شما