شناسهٔ خبر: 52180674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون عمرانی استاندار لرستان : تکمیل چهار خطه های استان در دستور کار قرار دارد

احمد رضا دالوند بر ضرورت تکمیل و به پایان رساندن محورهای چهارخطه استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به    گزارش   خبرگزاری   برنا  از    لرستان   ؛   دالوند امروز در  جلسه بررسی وضعیت جاده های در دست احداث خرم‌آباد به پلدختر و خرم آباد به کوهدشت ، اظهار کرد:ضرورت تکمیل و به پایان رساندن محورهای چهارخطه استان از مهمترین اقداماتی است که به منظور رسیدن به نتیجه نهایی، پیگیری های لازم در دستور کار قرار دارد .

او افزود: چهارخطه خرم آباد به کوهدشت از مسیرهای مواصلاتی استان است که به دلایلی اجرای طرح تعریض و اصلاح این جاده متوقف مانده بود و در جلسه امروز پس از رفع مشکلات، بر ضرورت آغاز به کار مجدد پروژه تاکید شد .

دالوند تصریح کرد: در این جلسه مقرر گردید دستگاههای اجرایی مرتبط نسبت به رفع مشکلات موجود و ادامه عملیات عمرانی در ۴ خطه کوهدشت با توجه به حجم تردد در این مسیر، اقدامات لازم را در سریعترین زمان ممکن به عمل آورند .

معاون استاندار لرستان گفت: محور مواصلاتی خرم آباد به پلدختر از دیگر موارد مطرح شده بود که بر اثر سیل سال ۹۸ خسارات زیادی به مسیر وارد شد و در جلسه امروز گزارشی از روند کار در این جاده ارائه گردید .

او عنوان کرد: به منظور ادامه روند بازسازی جاده مذکور موضوعات مهمی از قبیل تهیه مصالح مورد نیاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که راهکارهای مناسب در این رابطه  ارائه و موضوع تأمین مصالح نیز رفع شد   .

دالوندخاطرنشان کرد: با توجه به رفع مشکلات قطعه چهارم محور خرم آباد به پلدختر، ادامه عملیات عمرانی در این مسیر انجام خواهد شد و امیدواریم در زمان تعیین شده این عملیات به پایان برسد .

انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما