شناسهٔ خبر: 52173827 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

حقوق عقب‌افتاده کارکنان شهر آفتاب پرداخت خواهد شد

مدیرعامل شهر آفتاب گفت: حقوق عقب‌افتاده کارکنان طی روز‌های آینده پرداخت می‌شود و امیدواریم که از این به بعد با کمبود منابع مالی مواجه نشویم.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - عباس تقدسی‌نژاد گفت: در روز معارفه بنده متوجه شدیم که نمایشگاه شهر آفتاب منابع مالی ندارد و با هماهنگی‌های صورت گرفته طی روز سه‌شنبه یا چهارشنبه حقوق کارکنان پرداخت خواهد شد.


به گفته مدیر‌عامل شهر آفتاب، از آنجایی که این نمایشگاه طبق مصوبه شورای شهر به تنها مجموعه نمایشگاهی در تهران تبدیل خواهد شد، امید است که منابع مالی این نمایشگاه مثل سابق با موانع رو‌به‌رو نباشد.

پیش از این، در جلسه علنی شورای شهر تهران یک فوریت طرح "الزام شهرداری تهران به انتقال نمایشگاه بین‌المللی تهران به مجموعه شهر آفتاب" به تصویب اعضا رسیده بود؛ و اعضای شورا با بیان مشکلات پیرامونی برگزاری نمایشگاه‌ها در داخل شهر به آلودگی هوا و محیط زیست به دلیل تشکیل صف‌های طولانی، ایجاد ترافیک، اختلال در معابر بزرگراهی و مختل کردن بزرگراه‌های اطراف اشاره کرده بودند.

تقدسی‌نژاد معتقد است در نگاه مدیریت شهری جدید به نمایشگاه شهر آفتاب نگاه جدی شده است؛ چراکه در تامین اعتبار بودجه سال آینده حدود ۲۰ برابر بودجه برای این نمایشگاه درنظر گرفته شده که در صحن شورا مطرح خواهد شد.


گفتنی است شهر آفتاب همزمان با آیین افتتاحیه بیست و نهمین نمایشگاه بی‌المللی کتاب تهران در ۱۴ اردیبهشت سال ۹۵ با حضور رئیس جمهور و شهردار پایتخت به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما