شناسهٔ خبر: 52167316 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

امیر سرتیپ الهامی:

نیروی انسانی دانش‌محور مهمترین مؤلفه نیروهای مسلح است

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه استفاده بهینه از نیروی انسانی از مهمترین نیازهای امروز هر سازمانی است، گفت: نیروی انسانی با کیفیت و دانش‌محور مهمترین مؤلفه نیروهای مسلح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در جمع فرماندهان این نیرو ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و با تأکید بر اینکه اهمیت و جایگاه نیروی انسانی در هر سازمانی به عنوان یک دارایی مهم و با ارزش است، اظهار کرد: اگر شرایط مناسبی برای شکوفا شدن استعدادهای فردی فراهم شود، قطعاً نظاره‌گر کارایی و عملکرد بهتری برای یک مجموعه نظامی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ولایت‌محوری و رشد توانمندی در بین کارکنان، شعار اصلی نیروی پدافند هوایی ارتش و همواره یکی از مؤثرترین عوامل در بهبود عملکرد افراد یک سازمان است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر به دلیل پویایی و پیچیدگی محیط رقابتی به ویژه در بحث علوم پدافندی، تسلیحاتی و نظامی، نیاز سازمان‌ها به نیروی فکری و قوه خلاقانه کارکنان افزایش یافته است که این بلوغ و رشد علمی در نیروی پدافند هوایی ارتش بسیار قابل تحسین و چشم‌گیر است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه شناسایی ظرفیت‌های بالقوه کارکنان متخصص و فنی پدافند هوایی در کارایی و عملکرد بهتر این نیرو نقش مهم و اساسی دارد، تصریح کرد: جذب و پذیرش، پرورش، ارتقا و نگهداری افراد مستعد با هدف بهینه کردن توان نیروی پدافند هوایی بسیار مهم و ارزشمند است.

امیر الهامی با بیان اینکه استفاده بهینه از نیروی انسانی یکی از مهمترین نیازهای سازمان‌های امروز است، گفت: نیروی انسانی با کیفیت و دانش‌محور مهمترین مؤلفه نیروهای مسلح است.

انتهای پیام/ ۴۱۶۴

نظر شما