شناسهٔ خبر: 52165329 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی انسانی دانش‌محور مهم‌ترین مؤلفه نیرو‌های مسلح است

امیر سرتیپ الهامی استفاده بهینه از نیروی انسانی را از مهم‌ترین نیاز‌های امروز هر سازمانی دانست و گفت: نیروی انسانی باکیفیت و دانش‌محور مهم‌ترین مؤلفه نیرو‌های مسلح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان این نیرو ضمن تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و با تأکید بر اینکه اهمیت و جایگاه نیروی انسانی در هر سازمانی به‌عنوان یک دارایی مهم و باارزش است، اظهار داشت: اگر شرایط مناسبی برای شکوفا شدن استعداد‌های فردی فراهم شود، قطعاً نظاره‌گر کارایی و عملکرد بهتری برای یک مجموعه نظامی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ولایت‌محوری و رشد توانمندی میان کارکنان، شعار اصلی نیروی پدافند هوایی ارتش و همواره یکی از مؤثرترین عوامل در بهبود عملکرد افراد یک سازمان است، افزود: هم‌اکنون به دلیل پویایی و پیچیدگی محیط رقابتی به‌ویژه در بحث علوم پدافندی، تسلیحاتی و نظامی، نیاز سازمان‌ها به نیروی فکری و قوه خلاقانه کارکنان افزایش یافته که این بلوغ و رشد علمی در نیروی پدافند هوایی ارتش بسیار قابل تحسین و چشمگیر است.

امیر الهامی با بیان اینکه شناسایی ظرفیت‌های بالقوه کارکنان متخصص و فنی پدافند هوایی در کارایی و عملکرد بهتر این نیرو نقش مهم و اساسی دارد، گفت: جذب و پذیرش، پرورش، ارتقا و نگهداری افراد مستعد با هدف بهینه کردن توان نیروی پدافند هوایی بسیار مهم و ارزشمند است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه استفاده بهینه از نیروی انسانی از مهمترین نیاز‌های سازمان‌های امروز است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی باکیفیت و دانش‌محور مهمترین مولفه نیرو‌های مسلح است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما