شناسهٔ خبر: 52119498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسیر ارتباطی ۱۰۸ روستای زنجان بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ۱۵۰ راه روستایی مسدود شده در این استان مسیر ۱۰۸روستا باز شده و تردد در آن‌ها برقرار است.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - علی اکبری گفت: از عصر روز یکشنبه هفته گذشته راه بیش از ۲۵۰ روستای استان زنجان بر اثر کولاک و بارش سنگین برف مسدود شده بود که راهداران بخشی از این راه‌ها را بازگشایی کردند و تعدادی نیز مجددا بر اثر کولاک شدید مسدود شد.

او می گوید: با فروکش‌کردن کولاک تاکنون راه ۱۰۸ روستا بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر راه ۴۲ روستایی دیگر نیز مسدود شده که با تلاش راهداران بازگشایی خواهد شد.

علی اکبری می گوید: بیشترین راه روستایی مسدودی مربوط به ماهنشان با ۱۰ مسیر و کمترین آن نیز مربوط به ابهر وخرمدره هرکدام یک روستا بوده است.

او گفت: در حال حاضر اکیپ های راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور زنجان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیر‌های ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان می گوید: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.



انتهای پیام/م

نظر شما