شناسهٔ خبر: 52111215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فعالیت ادارات لرستان با تاخیر شروع می‌شود/ تعطیلی مدارس در برخی از شهرستان‌ها

تمام ادارات و موسسات عالی و آموزشی لرستان فردا شنبه ٢ بهمن از ساعت ٩ شروع به فعالیت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، حمید کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبه ستاد مدیریت بحران استان، به دلیل برودت زیاد هوای شهرستان‌های تابعه، یخ زدگی معابر و به منظور صرف جویی در مصرف انرژی، شروع ساعت کار اداری کلیه دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی عالی فردا شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۹صبح خواهد بود.

در همین راستا روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان نیز ساعت شروع فعالیت مدارس در شهرستان‌های مختلف استان را به شرح زیر اعلام کرد:

شهرستان های کوهدشت،پلدختر ، بروجرد، ازنا، دورود، چگنی، رومشکان و نواحی یک و دو شهرستان خرم آباد و مناطق اشترینان، سیلاخور، طرهان، کوهنانی،معمولان، پاپی، زاغه و بیرانشهر : تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم نوبت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می شود. 

 شهرستان سلسله: فعالیت مدارس ابتدایی نوبت صبح در بستر شبکه شاد انجام می‌گیرد و مدارس نوبت صبح دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می گردد

 الیگودرز: آموزش حضوری در کلیه مدارس نوبت صبح و عصر روستایی لغو و فعالیت آموزشی در بستر شبکه شاد انجام می‌گیرد. همچنین فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح شهری با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌گردد.

شهرستان نورآباد و منطقه کاکاوند: آموزش حضوری در تمامی مدارس مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان دلفان لغو و آموزش از طریق شبکه شاد انجام می‌گیرد و مدارس شهری دوره ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم نوبت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌گردد.

ویسیان و ززوماهرو: فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی به صورت آموزش مجازی از طریق شبکه شاد انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما