شناسهٔ خبر: 52111125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام وضعیت آموزشی مدارس لرستان در روز شنبه دوم بهمن ماه

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان وضعیت آموزشی مدارس لرستان در روز شنبه دوم بهمن ماه را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان، سید عسی سهرابی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان وضعیت آموزشی مدارس لرستان در روز شنبه دوم بهمن ماه را بدین شرح اعلام کرد:
فعالیت آموزشی مدارس نوبت صبح دوره ابتدایی و متوسطه اول شهرستان خرم‌آباد فردا از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

شهرستان چگنی، سلسله و منطقه پاپی؛ همه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در نوبت صبح از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

الیگودرز؛ آموزش حضوری در همه مدارس نوبت صبح و عصر روستایی لغو و فعالیت آموزشی در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد. همچنین فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح شهری از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

ازنا؛ تمامی مدارس ابتدایی، متوسطه اول و هنرستان‌ها در نوبت صبح از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

شهرستان دلفان؛ آموزش حضوری در تمامی مدارس مقاطع تحصیلی روستایی این شهرستان لغو و آموزش از طریق شبکه شاد انجام می‌گیرد. همچنین مدارس شهری شهرستان دلفان در دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم نوبت صبح از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

شهرستان های کوهدشت،پلدختر ، بروجرد، ازنا، دورود، چگنی، رومشکان و نواحی یک و دو شهرستان خرم آباد و مناطق اشترینان، سیلاخور، طرهان، کوهنانی،معمولان، پاپی، زاغه و بیرانشهر : تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم نوبت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

شهرستان سلسله: فعالیت مدارس ابتدایی نوبت صبح در بستر شبکه شاد انجام می گیرد و مدارس نوبت صبح دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

الیگودرز: آموزش حضوری در کلیه مدارس نوبت صبح و عصر روستایی لغو و فعالیت آموزشی در بستر شبکه شاد انجام می‌گیرد. همچنین فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح شهری با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

شهرستان نورآباد و منطقه کاکاوند: آموزش حضوری در تمامی مدارس مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان دلفان لغو و آموزش از طریق شبکه شاد انجام می شود و مدارس شهری دوره ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم نوبت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می شود..

ویسیان و ززوماهرو: فعالیت آموزشی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی به صورت آموزش مجازی از طریق شبکه شاد انجام می شود.

نظر شما