شناسهٔ خبر: 52108045 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

بختیاری خبر داد؛

ایجاد چهار میلیون شغل سهم کمیته امداد در دولت سیزدهم

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به برنامه کمیته امداد در طی چهار سال دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: تأمین ۳۶۰ هزار واحد مسکونی و ایجاد چهار میلیون اشتغال سهم کمیته امداد در این دوره است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در همایش مدیران ستادی و اجرایی کمیته امداد استان تهران، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، گفت: در هر کاری که قرار است ورود کنیم، ابتدا باید زیرساخت‌ها را درست کنیم و زیرساخت گره‌گشایی از کار مردم، پیاده کردن عدالت اجتماعی است.

وی با تأکید بر ضرورت رسیدگی به نیازهای جامعه، ادامه داد: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی اگر جز برای خدمت کردن باشد، توفیقی حاصل نخواهد شد.

رئیس کمیته امداد با اشاره به جلوه‌های مدیریتی امام حسین (ع) اظهار کرد: در نظامی که صدها هزار شهید داده‌ایم، کم‌کاری کردن جایگاهی ندارد.

بختیاری خاطرنشان کرد: کمیته امداد زیر نظر ولایت‌فقیه است و باید با سایر دستگاه‌ها متفاوت باشد.

وی با اعلام اینکه اکثریت قریب به‌اتفاق کارکنان کمیته امداد حامی ایتام و فرزندان محسنین هستند، گفت: این امر افتخار کمیته امداد است و خداوند را برای داشتن این همکاران خوب و ارزشمند شاکریم.

بختیاری با بیان اینکه در کمیته امداد سه جشن نیکوکاری، رمضان و عاطفه‌ها را داریم، بیان کرد: اجرای رزمایش‌های اطعام مهدوی، اطعام و احسان حسینی در ایام کرونا به مأموریت‌های این نهاد اضافه شد.

وی به برنامه کمیته امداد در طی چهار سال دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: تأمین ۳۶۰ هزار واحد مسکونی و ایجاد چهار میلیون اشتغال سهم کمیته امداد در این دوره است.

رئیس کمیته امداد گفت: در بحث اشتغال در سال ۱۴۰۱ ایجاد ۵۰۰ هزار اشتغال در برنامه این نهاد پیش‌بینی شده است.

بختیاری با اشاره به پایان فرصت ثبت اطلاعات در سامانه امداد هوشمند و کارآمد، گفت: ظرفیت سیستم جدید بسیار بالاست و در این امر کمک بسیار بزرگی برای برنامه‌ریزی و تحقق شفافیت در خدمت‌رسانی به جامعه هدف است.

انتهای پیام/۴۱۲۹/

نظر شما