شناسهٔ خبر: 52102615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نجات ۲ راهدار لرستانی گرفتار در برف و کولاک

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: ۲ راهدار شهرستان الیگودرز که شب گذشته در کولاک و برف گردنه "گله بادوش" گرفتار شده بودند نجات یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا عباس شرفی روز جمعه به رسانه ها اعلام کرد: هادی سرلک و ابراهیم کرم زاده ۲راهدار الیگودرزی شب گذشته به دلیل بارش برف و کولاک شدید در گردنه گله بادوش گرفتار شدند.

وی ادامه داد: پس از ساعت ها جستجو، صبح امروز این ۲ نفر پیدا و با کمک بالگرد امدادی به بیمارستان الیگودرز منتقل شدند که در حال حاضر حال عمومی آنها خوب است.

وی افزود: راهداران شهرستان الیگودرز از جمعه هفته گذشته مشغول برفروبی و خدمت رسانی در راه های اصلی و روستایی بوده اند. 

براثر بارش برف و کولاک طی روزهای گذشته بیشتر مسیرهای ارتباطی استان بسته  شده و ارتفاع برف در گردنه گله بادوش به بیش از ۶ متر رسیده است.

۱۰ سرنشین خودروهای گرفتار در برف نجات یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان نیز گفت: ۱۰ سرنشین گرفتار در خودرو در شهرستان ازنا امدادرسانی شدند.

صارم رضایی به رسانه ها اعلام کرد: پس از گزارش حادثه به جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا مبنی بر گرفتار شدن چندین خودرو در مسیر روستای عباس آباد و چشمه درگاه بلافاصله تیم های امداد و نجات کوهستان، بین شهری اباذر و داوطلبانه آفرود به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار داشت: باوجود بارش بیش از حد برف و کولاک در برخی از مناطق شهرستان ازنا با ارتفاع بیش از یک و نیم متر اما امدادگران ۱۰ سرنشین خودروهای گرفتار شده را پس از ۱۲ ساعت تلاش بی وقفه نجات و به مناطق ایمن انتقال دادند.

نظر شما