شناسهٔ خبر: 52102566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهر خبر می‌دهد؛

ماجرای یک‌شب گرفتار شدن در برف ۶ متری/دو راهدار لرستانی پیدا شدند

الیگودرز- راهدارانی که شب گذشته در برف ۶ متری گردنه «گله بادوش» شهرستان الیگودرز در استان لرستان گرفتار شده بودند، امروز صبح پیدا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان صبح جمعه به خبرنگاران گفت: دو راهدار شهرستان الیگودرز که شب گذشته در کولاک گردنه گله بادوش گرفتارشده بودند، به بیمارستان منتقل شدند و حال عمومی آن‌ها خوب است.

عباس شرفی گفت: هادی سرلک و ابراهیم کرم زاده دو راهدار الیگودرزی شب گذشته به دلیل بارش برف و کولاک شدید در گردنه گله بادوش گرفتارشده بودند.

وی ادامه داد: پس از ساعت‌ها، صبح امروز موفق شدیم با کمک بالگرد امدادی این راهداران را به بیمارستان الیگودرز منتقل کنیم و در حال حاضر حال عمومی آن‌ها خوب است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان افزود: راهداران شهرستان الیگودرز از جمعه هفته گذشته مشغول برف‌روبی و خدمت‌رسانی در راه‌های اصلی و روستایی بوده‌اند.

شب گذشته نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفته بود: دو نفر از رانندگان راهداری الیگودرز که در گردنه گله بادوش این شهرستان مشغول برف‌روبی بودند تاکنون به راهدارخانه بازنگشته‌اند. این رانندگان از روز پنج‌شنبه مشغول برف‌روبی در گردنه گله بادوش بودند که مسیر دسترسی بیش از ۲۰ هزار ساکن منطقه زز و ماهرو شهرستان الیگودرز است.

محمد خدابخشی تصریح کرد: در فصل زمستان در برخی مناطق این شهرستان بیش از هفت متر برف می‌بارد که متأسفانه تجهیزات خودرویی ویژه راهگشایی شهرستان الیگودرز برای این فصل از سال کافی و مناسب نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان نیز پیش‌ازاین در این رابطه به خبرنگاران گفته بود: بارش برف در گردنه «گله بادوش» الیگودرز تا شش متر گزارش‌شده است.

بنابراین گزارش سازمان امداد و نجات هلال‌احمر و اورژانس هوایی عملیات جست‌وجوی این رانندگان راهداری لرستان را انجام دادند که درنهایت منجر به نجات آن‌ها شد.

نظر شما