شناسهٔ خبر: 52098460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

تعطیلات استقلال به هم ریخت| بازی با هوادار در روز چهارشنبه

سازمان لیگ رسما اعلام کرد که بازی استقلال و هوادار که قرار بود شنبه هفته آینده برگزار شود، چهارشنبه هفته بعد برگرگزار خواهد شد. زمان برگزاری بازی استقلال مقابل پیکان درجام حذفی، اما هنوز مشخص نیست.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که برخی مسئولان باشگاه استقلال منتظر بودند سازمان لیگ زمان برگزاری بازی‌های به تعویق افتاده این تیم را به بعد از تعطیلات موکول کند، اما سازمان لیگ در اقدامی پیش دستانه امروز اعلام کرد که بازی استقلال و هوادار که قرار بود شنبه هفته آبنده برگزار شود، چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد. زمان برگزاری بازی استقلال مقابل پیکان درمرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اما هنوز مشخص نیست. گفته می‌شود سازمان لیگ به زودی نیز زمان آن بازی را به دو تیم اعلام خواهد کرد. هیچ بعید نیست که بازی با پیکان نیز در تعطیلات برگزار شود به طور کلی بازیکنان و مربیان استقلال نتوانند از زمان استراحتی که برای نیم فصل تعیین شده، استفاده کنند. طبق برنامه قرار بود بازیکنان استقلال بعد از بازی با هوادار به تعطیلات بروند که با این تفاسیر ناچارند به تمرینات خود ادامه دهند و زمان کمتری را به تعطیلات اختصاص دهند.  

البته مسئولان باشگاه استقلال نسبت به برگزاری این بازی در تاریخ اعلام شده به شدت گله دارند و معتقدند به دلیل حضور برخی بازیکنان خود در تیم ملی نباید یک روز قبل از بازی ایران و امارات مقابل هوادار قرار بگیرند.

نظر شما