شناسهٔ خبر: 52086304 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمادگی ۴۰۰ نیروی شهرداری برای برف‌روبی

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه گفت:۴۰۰ نیروی شهرداری آماده برف‌روبی هستند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- امیر رحیمی گفت: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی سازمان هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص ورود جبهه هوای سنگین ناپایدار به شهر کرمانشاه و بارش برف در سطح شهر شهرداری با تمام قوا برای پاکسازی و برف روبی حین و پس از بارش برف در آماده‌باش کامل است.

با توجه به نوع بافت شهر کرمانشاه و اهمیت موضوع امدادرسانی و خدمات رسانی به مجموعه شهری، اولویت پاکسازی و برف روبی ابتدا با معابر درجه یک و درجه ۲ و خیابان‌های فرعی است.

در این آماده باش، شهرداری کرمانشاه با توان ۱۳ خودرو برف روب، ۶ دستگاه خودرو گریدر و ۴۰ دستگاه خودروی کمپرسی در سطح شهر کرمانشاه حین و پس از بارش نزولات آسمانی مشغول عملیات برف‌روبی خواهند شد.

در این مرحله از آماده‌باش برای عملیات برف‌روبی و پاکسازی معابر شهرداری کرمانشاه با استعداد ۴۰۰ نیروی خدماتی آمده این عملیات است.

با توجه به اهمیت امدادرسانی و آمادگی سازمان آتش‌نشانی در خصوص مقابله با حوادث غیرمترقبه و حریق و سهولت امدادرسانی، ۱۳ دستگاه خودروی امدادی و اطفائی سازمان آتش‌نشانی در نقاط کلیدی شهر کرمانشاه مستقر خواهند شد.

با توجه به تمرکز شهرداری برای پاکسازی معابر درجه یک و درجه و خیابان‌های فرعی، شهرداری در سطح شهر اقدام به توزیع کیسه‌های شن و نمک می‌کند که شهروندان می‌توانند برای پاکسازی و برف روبی کوچه‌های فرعی و درب منازل خود استفاده نمایند.

انتهای پیام/ ط.پ

نظر شما