شناسهٔ خبر: 52079518 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

رئیس جمهور در دیدار با پوتین: تهدید به تحریم مانع پیشرفت ایران نمی‌شود | امیدواریم تلاش ها منجر به لغو تحریم‌ها شود

ایسنا

رئیس جمهور کشورمان که به دعوت همتای روس به مسکو سفر کرده است با ولادیمیر پوتین دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر روز چهارشنبه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه در مسکو دیدار و گفتگو کرد.

تهدید به تحریم مانع پیشرفت ایران نمی‌شود

رئیس‌جمهور ایران در این دیار تاکید کرد: ما هیچ محدودیتی برای گسترش و توسعه روابط با روسیه نداریم و خواهان برقراری روابط راهبردی با مسکو هستیم.رئیسی: تهدید به تحریم مانع پیشرفت ایران نمی‌شود.

وی افزود : اسناد همکاری راهبردی می‌تواند افق روابط را در طول ۲۰ سال مشخص کند. به دنبال افزایش حجم روابط تجاری با روسیه هستیم و تلاش زیادی در این زمینه انجام خواهیم داد.

رییسی خاطرنشان کرد: در حال تلاش برای رفع تحریم‌های کشورمان هستیم و امیدواریم که منجر به لغو تحریم‌ها شود. تهدید به تحریم مانع پیشرفت ایران نمی‌شود.

وی ادامه داد: تجربه خوبی در همکاری با روسیه در سوریه، در مبارزه با تروریسم داریم که می‌تواند مبنایی برای روابط مشترک باشد.

رئیس جمهور در ادامه افزود: من از ابتدای ورود به دولت برنامه ارتقا دیپلماسی همسایگی را دنبال کردم و مانعی بین دو کشور برای همکاری و تعامل سازنده وجود ندارد. همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای مانند پیمان شانگهای، گام‌های موثری را میتواند در بخش‌های مختلف بین کشورها و همچنین ایران و روسیه بردارد.

منبع: ایسنا

نظر شما