شناسهٔ خبر: 52057397 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تبریک مقام نُجَباء به انصارالله در پی عملیات موفق علیه امارات

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء حمله موفق مقاومت یمن علیه اهدافی در امارات را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - علی الاسدی حمله موفق مقاومت یمن علیه اهدافی در امارات را به جنبش انصارالله و سید عبدالملک الحوثی تبریک گفت و به حاکمان ابوظبی خاطرنشان کرد که بزرگ‌تر از قواره این رژیم کوچک شرارت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نُجَباء، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری از عملیات موشکی ـ پهپادی نیرو‌های یمنی در پاسخ به تجاوز‌های رژیم امارات استقبال کرد و نوشت: پیروزی‌های عنایت‌شده در مقابله با رژیم کوچک امارات، که منبع ویرانی و بازوی شرارت و استکبار در منطقه است، را به برادران آزاده‌مان در جنبش انصارالله و فرمانده پیروزشان «سید عبدالملک الحوثی» تبریک می‌گوییم.

شیخ «علی الاسدی» ضمن انتقاد از شیطنت‌های رژیم امارات در سطح منطقه، تصریح کرد: این دولت کوچک در تکاپو برای ایفای نقشی بزرگ‌تر از توانایی‌های خود می‌باشد و جامه‌ای بر تن کرده است که قواره حجم ناچیزش نیست!

او با اشاره به ضربه اخیر مقاومت یمن و هدف قرار دادن نقاط راهبردی دشمن، خاطرنشان گفت: این است ثمره زشتکاری، جنایت‌پیشگی و دشمنی رژیم امارات با حق در منطقه ما و سایر نقاط جهان.

روز گذشته رسانه‌ها از انفجار سه تانکر حامل نفت در منطقه المصفح در جنوب‌ غربی ابوظبی و آتش‌سوزی در فرودگاه پایتخت امارات خبر دادند.

امارات و عربستان به همراه یک ائتلاف عربی و حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از هفت سال پیش تاکنون به یمن حمله کرده و بسیاری از منابع بکر این کشور را به غارت بردند. همچنین طی حدود هفت سال جنگ در یمن بیش از ۱۷ هزار نفر کشته و ۲۶ هزار نفر از نظامیان و غیرنظامیان زخمی شده‌اند که از میان کشته شدگان ۴۲۷۰ تن کودک و ۲۸۵۰ تن زن هستند.

انتهای پیام/

نظر شما