شناسهٔ خبر: 52043641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۳۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۹ ماه امسال، ۳۰ میلیارد و ۷۴۳ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به ۳۳۳۶ خانواده‌ تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین چهارمحال وبختیاری، جاسم محمدی فارسانی بیان کرد: پرداخت تسهیلات حمایتی به خانواده‌های نیازمند با رویکرد رفع بخشی از مشکلات اقتصادی آن‌ها انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه مددجویان جهت دریافت تسهیلات حمایتی، اشتغال، مسکن و درمان به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و بانک قرض‌الحسنه رسالت معرفی می‌شوند افزود: مددجویان پس از ارائه درخواست به کارشناسان این نهاد و مددکاران جهت دریافت وام به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی و کمک به درمان نیازمندان گفت: ۲۰ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان در راستای رفع نیازهای اقتصادی و درمان به خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است. محمدی در ادامه اضافه کرد: همچنین ۶ میلیارد و ۱۳۳ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به مددجویان دارای طرح‌های اشتغال و آموزش کسب و کار اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات احداث، تعمیر و ودیعه مسکن به مدجویان اضافه کرد: در طی این مدت، ۳ میلیارد و ۲۱۸ میلیون تسهیلات در راستای تأمین مسکن مناسب به مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: همچنین یک میلیارد و ۴۷ میلیون تومان تسهیلات نیز به دانشجویان تحت حمایت اختصاص یافته است. شایان ذکر است، خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای ایجاد زمینه اعطای وام به نیازمندان می‌توانند جهت افتتاح حساب به شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

46

نظر شما