شناسهٔ خبر: 67224238 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی:

روستاییان جایگاه ویژه‌ای در نظام اقتصادی کشور دارند

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد: روستاییان جایگاه ویژه‌ای در نظام اقتصادی کشور دارند.

صاحب‌خبر -

طرح آبیاری کم‌فشار ۱۳۰ هکتار از اراضی روستای «آق بلاغ» شهرستان بستان آباد امروز در آیینی با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی افتتاح شد.

تراب محمدی در این آیین اظهار کرد: حضور در این روستای دورافتاده و رسیدگی به مشکلات مردم افتخار ما است.

وی افزود: همه مسئولان استانی و شهرستانی برای حل مشکلات مردم عزیز در مناطق محروم و دورافتاده حضور پررنگی دارند و به همین دلیل نیز امروز برای من و همراهانم به یادماندنی است.

وی ادامه داد: شأن مسئولان نظام اسلامی، حضور صادقانه و خدمت به مردم و تلاش برای ارتقای سطح رفاه آن‌ها است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تشریح کرد: روستاییان عزیز جایگاه ویژه‌ای در نظام اقتصادی جامعه دارند و به همین دلیل نیز رفع مشکلات روستاها اولویت نمازگزاران نظام است. 

وی اضافه کرد: بار اصلی تامین نیازهای مردم شهرنشین بر دوش روستاییان عزیز بوده و به همین دلیل هر چه از دستمان برآید، برای خدمت به آنان می‌کوشیم. 

وی با تبریک فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی، هدف اصلی از تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل را محرومیت‌زدایی با اولویت مناطق روستایی عنوان کرد. 

محمدی مطرح کرد: اکنون بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی همراه با وزارت جهاد کشاورزی وظایف جهاد سازندگی را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیران‌کل جهاد کشاورزی، راهداری و حفاظت محیط زیست در این آیین برای حل مشکلات مبتلابه روستای «آق بلاغ» است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی اضافه کرد: روستای آق بلاغ علاوه بر ظرفیت‌های کشاورزی از نظر گردشگری نیز می‌تواند به الگویی برای گردشگری روستایی تبدیل شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما