شناسهٔ خبر: 52037758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

یک قدم سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی تبریز برای حال خوب/ دنیا بداند ما اهل «سیب» هستیم!

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به پویش همگانی یک قدم برای لبخند گفت: می خواهیم دنیا بداند ما اهل سیب، سلامتی و لبخند هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول جوانعلی‌آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لبخند و حال خوب ضروری ترین و بدیهی ترین نیاز جامعه است و بویژه بعد از دوران سخت کرونا مردم باید شادی و نشاط خود را بازیابند. 

وی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در جهت انجام وظایف سازمانی خود به موضوع لبخند و حال خوب با شعار "بیایید همه بگوییم سیب" در سال ۱۴۰۱ به صورت ویژه و پررنگ پرداخت خواهیم کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی تبریز ادامه داد: تلاش می شود در هر دوره شهرداری برای هر سال یک ضرورت و نیاز را مطرح و برجسته کنیم که تمرکز امسال و سال آینده حوزه نشاط اجتماعی و تولید شادی است.

جوانعلی آذر ادامه داد: از مجموعه شهرداری، سازمان ها، نهادها و تشکل‌های مردم نهاد تقاضا داریم، در این حوزه حضور داشته و پای کار باشند؛ از فرد فرد شهروندان هم دعوت می کنیم هر کس در حد تفاهم یک قدم برای حال خوب بردارد.

وی با بیان اینکه در این راستا جشنواره های متعددی برگزار خواهد شد؛ مقصد و کلام نهایی اتفاق حال خوب برای جامعه است، افزود: از اسفندماه امسال تا اسفندماه سال آینده هر ماه یک رویداد بزرگ مانند جشنواره عکس، جشنواره نقاشی، شعر طنز، کاریکاتور و ..... برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶

نظر شما