شناسهٔ خبر: 66350145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استعفای اکبرپور از استقلال ملاثانی

پریسا زنگنه منش

سرمربی تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی استعفا کرد.

صاحب‌خبر -

سیاوش اکبرپور بعد از کنار رفتن تیمش از دور رقابت‌های جام حذفی در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان اظهار کرد: امروز اتفاقاتی بیرون از زمین رقم خورد و استعفا می دهم و دیگر کنار این تیم نیستم. 

به گزارش ایسنا، او افرود: خیلی جنگیدم و روح من جنگندگی است اما استعفا می دهم. دلم برای بازیکنانم تنگ می شود.  ممنونم که تا امروز من را تحمل کردید. خاطره خوبی امروز در ورزشگاه فولاد برای من رقم خورد و از حمایت مردم خوزستان و نیز هواداران فولاد تشکر می کنم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی افزود: من ۱۲ هفته است که اینجا هستم و خیلی سختی کشیدم و فکر می‌کنم پیر شدم اما به خاطر عشقی که به شغل و بازیکنانم داشتم، تحمل کردم اما متاسفانه امروز اتفاقی افتاد که برخلاف میل باطنی‌ام استعفا می‌دهم. امروز برای بازیکنانم دلم خیلی سوخت و اتفاقی بیرون از زمین افتاد که برای من خوشایند نیست. من هیچ وقت اخلاق را به ورزش و پول ترجیح نمی‌دهم و این اتفاق اخلاقی خوب نبود و با عذرخواهی از بازیکنانم و مردم خوزستان و مسئولانی که تا امروز به ما کمک کرده‌اند استعفا می‌دهم.

اکبرپور بیان کرد: در این مدت اتفاقات سختی برای من افتاد و فکر نمی‌کنم کسی در اینجا می‌توانست کار کند اما چون روح من جنگجو است ماندم و کار کردم. وقتی آدم‌های غیر فوتبالی وارد ورزش می‌شوند اتفاقاتی می‌افتد که شما ناراحت می‌شوید و به همین دلیل امشب از شما خداحافظی می‌کنم و امیدوارم بازیکنانم در ادامه راه موفق باشند و اگر عمری باقی بماند قطعاً برای تک تک بازیکنانم با تمام وجود جبران خواهم کرد. با تمام وجود دعا می‌کنم تیم‌های خوزستانی در لیگ برتر بمانند و به خوزستان هم بابت داشتن استقلال ملاثانی تبریک می‌گویم.

او درباره بازی جمعه شب نیز عنوان کرد: بازی بسیار خوبی بود و می‌دانستیم بازی سنگینی داریم برای این بازی به خوبی برنامه‌ریزی کرده بودیم. فکر می‌کنم کمتر سپاهان امشب اصلاً موقعیت نداشت و کل بازی را بسته بودیم.

وی ادامه داد: تعویض‌های تیم من را دیدید و تعویض‌های سپاهان را هم دیدید که بازیکنان میلیاردی بیرون می‌رفتند، بازیکنان میلیاردی‌تر وارد زمین می‌شدند. به مردم خوزستان بابت داشتن تیم استقلال آبی‌پوش ملاثانی تبریک می‌گویم. آنچه از بازیکنانم خواسته بودم کاملاً در زمین اجرا کردند و اگر سه دقیقه دیگر بازیکنانم طاقت می‌آوردند قطعاً سپاهان را در پنالتی شکست می‌دادیم. به هر حال بحث تجربه است و حتی تیم سپاهان از نظر مکمل هم با ما متفاوت است ولی بازیکنان من خیلی دلاورانه تلاش کردند و از آنها قدردانی می‌کنم. فکر می‌کنم فوتبال دوستان از بازی استقلال ملاثانی تعجب کردند.

اکبرپور در واکنش به سوالی که چرا تیمتان در ابتدا کمی رو به عقب بازی کرد؟ گفت: شما در جریان هستید که ما مقابل چه تیمی بازی می‌کردیم که این سوال را پرسیدید؟ ما حریف را آنالیز کرده بودیم و تیمی که ۷ ملی پوش دارد قطعاً بر بازی سوار می‌شود. ما برنامه داشتیم و اگر هم عقب نشستیم طبق برنامه‌ریزی مان بود ولی من فکر می‌کنم شما خیلی فوتبالی نیستید که این سوال را پرسیدید. اگر فوتبالی بودید بازی منچستر سیتی و رئال مادرید را می‌دیدید و حتماً آن موقع به رئال مادرید می‌گفتید چرا عقب نشستید و بازی را بردید. فوتبال نسبت به گذشته متفاوت شده است. امشب سپاهان در ۹۰ دقیقه نتوانست ما را شکست دهد و من به بازیکنانم بابت بازی تاکتیکی که امشب مقابل سپاهان داشتیم تبریک می‌گویم و دیگر ایرادی به بازی این مدلی در فوتبال وارد نیست. اگر امشب مقابل سپاهان باز بازی می‌کردیم قطعاً بازی با ۵ گل به پایان می‌رسید.

او خاطر نشان کرد: در فوتبال روز دنیا و ایران مربیانی موفق هستند که روانشناسان خوبی باشند و اگر مربی بتواند از نظر روحی روانی تیمش را به میدان مسابقه برگرداند، موفق است و ما هم تمام تلاشمان را کردیم که به بازیکنانمان روح بدهیم.

انتهای پیام

نظر شما