شناسهٔ خبر: 52035226 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

برنامه‌های دهه فجر متناسب با رویکردهای جدید باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امروز به شکل سابق در دهه فجر نیاز به پوستر و بنر نداریم و باید به سمت رویکرد‌های جدید حرکت کنیم.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  محمدعلی احمدی در جلسه هم‌اندیشی مسئولان شهرستان‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: هرکجا از نیرو‌های مردمی استفاده شود، نتیجه کار با کیفیت‌تر خواهد بود.

به گفته او ساختار‌های جدید تعیین و تغییرات ایجاد شده است که این تغییرات منجر به تحول شوند، اما مسائلی همچون توجه به مساجد، حذف اقدامات و ساختار‌های زائد باید در دستور کار قرار گیرد، باید بررسی شود ببینیم کجا می‌توانیم پیام‌های مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم، توجه به مساجد، محور قرار دادن مساجد، فعالیت مؤثر در مساجد یکی از اقدامات اساسی خواهد بود و یکی از ویژگی‌های مسجد، مردمی بودن و فراگیر بودن آن است. اگر به آن توجه کنیم مردمی شدن هر نوع مراسمی را خواهیم داشت. باید برای همه اقشار و تشکل‌های مختلف مردمی برنامه و فکر داشته باشیم.

مسئولان شهرستان‌ها باید زمینه را برای حضور همه مردم در دهه فجر فراهم کنند، فراگیری باید یکی از مبنای مراسم مختلف در دهه فجر باشد، باید تغییرات امسال محسوس و ساختار‌های زائد حذف شود. باید توجه کنیم که فرمان رهبری به دست ما می‌تواند جلوه پیدا کند.

در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید محور‌هایی همچون مخاطب خاص، اهداف خاص و برنامه‌گذاری خاص مورد توجه باشد و سعی کرد در تمام مراسم همه اقشار را ببینیم. گوش به فرمان رهبری هستیم و برای مردمی کردن دهه فجر، باید تحولات صورت گیرد، چراکه مسئولان و فرمانداران شهرستان‌ها امیدآفرین هستند.

احمدی می‌گویدامروز به شکل سابق در دهه فجر نیاز به پوستر و بنر نداریم، باید به سمت رویکرد‌های جدید حرکت کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن باید به نماز جمعه ختم شود، اما به شرطی که کسی احساس دعوا و اختلاف بین ستاد نماز جمعه و ستاد دهه فجر احساس نکند، تأکید داریم مکان‌هایی که قبلاً راهپیمایی می‌شده است را لغو نکنیم، اما در مکان‌های جدید با توجه به شرایط شهرستان تصمیم‌گیری شود.

امسال ایام دهه فجر با ایام ماه مبارک رجب متقارن شده است.


انتهای پیام/م

نظر شما