شناسهٔ خبر: 67300495 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

رئیس سابق موساد: اسرائیل در حال رفتن به سمت فاجعه است

رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی( موساد) هشدار داد که نتانیاهو در حال سوق دادن این رژیم به سمت هرج و مرج و فاجعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از  تسنیم، تامیر باردو رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی( موساد) گفت: نتانیاهو، هیچ راهبرد و دیدگاهی در هیچ موضوعی ندارد و اسرائیل را به هرج و مرج سوق می دهد.

وی افزود نتانیاهو گوش شنوایی ندارد و فقط به فکر خودش است، او به فکر اسرائیل نیست و ما را به سمت فاجعه سوق می دهد.

باردو اظهار داشت من، (سید حسن) نصرالله(دبیرکل حزب الله) را صادق تر از نتانیاهو می دانم.

از سوی دیگر یسرائیل زیف رئیس سابق شعبه عملیات رژیم صهیونیستی هشدار داد : کشانده شدن به سمت جنگ در شمال(با حزب الله) به نفع اسرائیل نیست.

موشه یعلون وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی هم گفت: از زمان تشکیل(رژیم نامشروع) اسرائیل، تا کنون با چنین بحرانی روبرو نبودیم، ما در حقیقت، بدون رهبر هستیم.

یتسحاق بریک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: محافل سیاسی و نظامی که در هفتم اکتبر بزرگ‌ترین شکست و فاجعه را برای اسرائیل از زمان تاسیس آن به ارمغان آورده بود، می‌خواهند شکست را این بار به شیوه‌ای بسیار خطرناک‌تر تکرار کنند.

وی افزود طرح ابتکاری رئیس ستاد کل ارتش و وزیر جنگ با موافقت نتانیاهو برای حمله همه جانبه به حزب الله، جنگی منطقه‌ای را در 6 عرصه برای اسرائیل به همراه خواهد داشت و این رژیم را نابود خواهد کرد.

بریک با بیان اینکه، هر روز هزاران موشک، راکت و پهپاد به سوی ما شلیک خواهد شد، هشدار داد که این طرح خودکشی دسته جمعی به رهبری نتانیاهو، گالانت و هلیوی است که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند، به همین خاطر سرنوشت اسرائیل را گرو گذاشتند و همه را با خود به سمت نابودی می‌کشانند.

 

نظر شما