شناسهٔ خبر: 52031645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

جریان بارش برف و کولاک؛

امدادگران هلال احمر آذربایجان‌غربی جان ۳ مادر باردار و یک بیمار دیالیزی را نجات دادند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش امدادگران این جمعیت، ۳ مادر باردار و یک بیمار دیالیزی به مراکز درمانی منتقل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، امیر جعفرزاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط امدادگران هلال احمر در جریان بارش برف و کولاک آذربایجان‌غربی، گفت: در طول امدادرسانی‌ها، جان ۳ مادر باردار در مسیر‌های روستایی نقاط مختلف استان نجات داده شد.


جعفرزاده افزود: این عملیات‌ها در محور‌های روستایی قجی آباد، حاجی فغان و گاپیس از توابع شهرستان‌های سلماس، سردشت و مهاباد انجام شد که در نهایت منجر به انتقال موفقیت آمیز بیماران به مراکز درمانی شد.

بیشتر بخوانید:

امداد رسانی و رهاسازی ۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک استان آذربایجان غربی


مدیرعامل‌جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، با اشاره به بسته بودن محور‌های ارتباطی روستا‌های ذکر شده به دلیل برف و کولاک، بیان کرد: به دلیل انسداد مسیرها، تیم‌های درمانی و راهداری تا پایان انتقال بیماران به مراکز درمانی همراه آن‌ها بودند.


وی همچنین از نجات جان یک بیمار دیالیزی در ارومیه توسط امدادگران هلال احمر خبر داد و گفت: این بیمار با تلاش امدادگران پایگاه سیلوانا و از روستای دززگیر منطبقه مرگور به مراکز درمانی شهری منتقل شد.


جعفرزاده خاطرنشان کرد: این عملیات با تلاش تیم امداد کوهستان و با همراهی نیرو‌های راهداری انجام پذیرفت و پس از ۴ ساعت تلاش منجر به انتقال بیمار دیالیزی به مرکز درمانی شد.

نظر شما