شناسهٔ خبر: 52021924 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امداد رسانی به ۱۰۰ خودروی گرفتار در برف در آذربایجان غربی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از امداد رسانی و رها سازی ۱۰۰ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، امیر جعفرزاده مدیرعامل استان اظهار داشت: از ساعت 6 صبح 1400/10/26  تا ساعت 17:30دقیقه 1400/10/26  و در پی  گرفتار شدن 100دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان  ، تیم های امداد و نجات زمستانی این جمعیت  با هدف رهاسازی خودروها و امداد رسانی به سر نشینان خودروهای گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی در تشریح این امدادرسانی گفت: تیم های عملیاتی پایگاه های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محورهای مزبور پس از طی مسیر در این عملیات به 100خودرو به استعداد 295نفر  امداد رسانی کردند ، که 18 نفر از افراد گرفتار شده در برف و کولاک در 3 پایگاه امداد و نجات بین شهری توسط عوامل امدادی در پایگاهها اسکان داده شدند.

 

امیر جعفرزاده افزود: در این عملیات که خودروها درگیر برف و کولاک بودند نیروهای امدادی هلال‌احمر اقلام خوراکی اضطراری توزیع کردند،

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی افزود: منابع انسانی بکار گرفته شده در این عملیات رهاسازی و امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک شامل 15 تیم امداد و نجات  با 13 دستگاه آمبولانس و چندین خودروی کمکدار امدادرسانی کردند.

نظر شما