شناسهٔ خبر: 52029093 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

تهران-ایرنا-سخنگوی سازمان سنجش گفت:دانشجویان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد تا پایان امروز فرصت دارند برای ثبت نام تکمیل ظرفیت به سایت این سازمان مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه گروه علم و آموزش ایرنا، فاطمه زرین آمیزی افزود: گزینش نهایی در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی اعلام شده، مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای شماره ۱ و ۲ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ انجام می شود.

براساس گزارش سازمان سنجش، وی ادامه داد: آن دسته از متقاضیانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده نهایی در یکی از کدرشته محل‌های تحصیلی بورسیه یا دارای شرایط خاص اعلام شده است، حق انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.

سخنگوی سازمان سنجش تصریح کرد: پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در صورت تمایل می‌توانند در این مرحله از پذیرش شرکت کنند. در صورت قبولی در این مرحله، قبولی قبلی آنان لغو و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و باید در رشته قبولی جدید ثبت نام و ادامه تحصیل کنند لذا متقاضیان در این خصوص دقت لازم را به عمل آورند.

زرین آمیزی افزود: نیم سال پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه با توجه به امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین نیم سال تحصیلی ممکن خواهد بود.

نظر شما