شناسهٔ خبر: 52027750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برف مدارس اسلام آبادغرب را تعطیل کرد/ارتفاع برف در دالاهو به بیش از ۷۰ سانتی‌متر رسید

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب از تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی در اسلام آبادغرب خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت : با توجه به اینکه دیشب بارش برف در اسلام آباد غرب دیرتر از دیگر شهرستان‌ها آغاز شده، اسم این شهرستان در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استانداری نیامده است.

با پیگیری‌های مدیریت آموزش وپرورش و اعلام ستاد بحران شهرستان به استثنای مقاطع امتحان نهایی، کلیه مدارس هر سه مقطع در ۲ نوبت صبح و ظهر تعطیل شد.

امتحانات نهایی طبق برنامه دی ماه به قوت خود باقی است، و مابقی امتحانات داخلی طبق نظر شورای مدرسه متعاقباً برگزار می‌شود.

ارتفاع برف در ارتفاعات دالاهو به بیش از ۷۰ سانتی‌متر رسید

فرماندار دالاهو گفت : ورود سامانه بارشی در ۲۴ ساعت گذشته به شهرستان و بارش برف که از غروب دیروز (یکشنبه) تاکنون آغاز شده ارتفاع برف را در ارتفاعات این شهرستان به بیش از ۷۰ سانتی‌متر و در سطح شهر کرند به بیش از ۴۰ سانتی متر رسیده است.

کرم محمدی گفت: راه اصلی شهرستان باز است، ولی تردد به دلیل بارش سنگین برف به کندی صورت می‌گیرد و ترافیک سنگین است.

تعدادی از خانوار‌هایی که در برف گرفتار شده بودند، دیشب در پایگاه امدادی حضرت اباالفضل العباس (ع) سرمیل از توابع شهرستان دالاهو اسکان داده شدند.

راه ارتباطی تعدادی از روستا‌های گهواره به دلیل بارش برف مسدود شده که تعدادی از ماشین آلات و نیرو‌های امدادی مناطق گرمسیری در حال عزیمت به این مناطق برای خدمات رسانی و برف روبی هستند.

با وجود بارش سنگین برف که هم اکنون ادامه دارد هیچ مشکلی در زمینه قطعی آب، برق، گاز در شهرستان وجود ندارد.

بارش سنگین برف باعث قطعی برق بخش‌های این شهرستان از جمله تعدادی از روستا‌های زرده، محلات زرده و شوا در شهر کرند و تعدادی از روستا‌های گهواره شده است.هم اکنون راه ارتباطی بیش از ۶۰ روستای گهواره با مرکز شهر قطع شده و نیروهای راهداری و برف روب در تلاش برای بازگشایی مسیرها هستند .

قطع شبکه برق ۲۳ روستای کوزران

بخشدار کوزران از توابع شهرستان کرمانشاه گفت: به علت بارش سنگین برف، شبکه برق ۲۳ روستای این بخش قطع شده و نیرو‌های اداره برق در حال رفع خاموشی‌ها هستند.

جمشید عزیزی گفت: راه ارتباطی ۳۱ روستای این بخش قطع شده و نیرو‌های راهداری تلاش دارند تا ساعت‌های آینده راه‌های ارتباطی را بازگشایی کنند.

تردد در راه‌های اصلی با زنجیرچرخ در جریان است و از مردم درخواست داریم از عبور و مرور غیرضرور خودداری کنند.

ارتفاع برف در نقاط کوهستانی و مرتفع بیش از ۵۰ سانتی متر است.

مشکل قطعی آب، برق و گاز در روانسر گزارش نشده است

فرماندار شهرستان روانسر گفت: در پی بارش سنگین برف در شهرستان خوشبختانه تاکنون مشکل قطعی آب، برق و گاز گزارش نشده و در ۲ نقطه خاموشی جزئی برق داشتیم که در کوتاه‌ترین زمان برطرف شد.

سعدی مصطفی‌زاده گفت: ستاد بحران شهرستان در آماده باش کامل هستند و روند خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای و شهروندان به خوبی در حال انجام است.

با توجه به موقعیت ویژه شهرستان روانسر و قرار گرفتن در دروازه اورامانات، تلاش راهداران بازنگه داشتن مسیر اصلی روانسر به پاوه و روانسر به کرمانشاه است که خوشبختانه در حال حاضر تردد در این مسیر‌ها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

ارتفاع برف به طور میانگین در این شهرستان ۵۵ سانتی متر است .

انتهای پیام/د

نظر شما