شناسهٔ خبر: 52024264 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام اداره راهداری؛

راه دسترسی به 60 روستای مهاباد مسدود است

رییس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای مهاباد گفت: بر اثر بارش برف، کولاک و یخبندان راه ارتباطی 60 روستای این شهرستان مسدود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، خادمی افزود: بارش برف که از روز گذشته این منطقه را فرا گرفته موجب مسدود شدن راه‌های ارتباطی 60 روستای این شهرستان شده است که  ۹ گروه راهداری با انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری در راهدارخانه‌های ثابت و سیار این شهرستان مستقر شده‌ و در حال برف روبی و نمک پاشی محورهای مواصلاتی هستند.

وی ارتفاع برف در گردنه قره بلاغ در محور مهاباد به بوکان (جاده برهان) را هم  بیش از 60 سانتی متر اعلام کرد و گفت: با وجود فعالیت شبانه روزی ماشین آلات برف روب در این محور ولی کولاک بسیار شدید عملا تردد را در این محور حتی با زنجیرچرخ ناممکن کرده است.

خادمی با بیان اینکه محور مهاباد- پسوه - پیرانشهر همچنان از روز گذشته مسدود است افزود: از زمان آغاز بارش برف در صبح روز گذشته تاکنون گروه های راهداری در مسیرهای بین‌شهری به ویژه گردنه های برفگیر استقرار پیدا کرده و اقدام به نمک پاشی و برف روبی محورهای مواصلاتی می کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای مهاباد افزود: هم اکنون راه ارتباطی در ۴ روستای گاومیشان، پاش برد، زندقول و کل تپه مسدود و تلاش برای بازگشایی‌ها ادامه دارد.

نظر شما