شناسهٔ خبر: 52021752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

 راه های ارتباطی استان ایلام لغزنده است

خبرگزاری صداوسیما

رییس پلیس راه ایلام گفت: بدلیل بارش برف و باران محورهای مواصلاتی استان لغزنده است و ضرورت دارد رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی افزود : با توجه به بارش برف و باران در مناطق  راه های ارتباطی استان ایلام لغزنده استمختلف استان و لغزنده بودن جاده ها نیاز است رانندگان نکات ایمنی را در هنگام استفاده از ترمز رعایت کرده و قبل از استفاده از خودرو ، سیستم های روشنایی ، برف پاک کن ، شیشه شور خودرو را بازدید و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنند .

رییس پلیس راه استان ایلام افزود: با توجه به اینکه استان ایلام در منطقه ای کوهستانی واقع شده است و بارش برف در گردنه های برف گیر استان بیشتر است ، همراه داشتن زنجیر چرخ ، پتو و سالم بودن سیستم گرمایشی باید مد نظر رانندگان وسایل نقلیه باشد.

سرهنگ کهزادی با اشاره به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جانب رانندگان، از آنان خواست با توجه به وضعیت جوی پیش آمده از انجام هرگونه حرکات حادثه ساز خودداری کنند.

 امروز با توجه به کاهش دمای هوا بنا به تصمیم ستاد بحران استان فعالیت مدارس ابتدایی نوبت صبح در روز دوشنبه ۲۷ دی ماه به علت برف و یخبندان غیر حضوری، مدارس متوسطه اول و دوم تعطیل و ادارات نیز فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می کنند.

فعالیت سامانه بارشی که از شامگاه پنجشنبه هفته گذشته وارد استان ایلام شده، همچنان ادامه دارد و از عصر روز گذشته باعث بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی شده است.

نظر شما