شناسهٔ خبر: 52019062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اسکان اضطراری 440 مسافر در جاده‌های کردستان/ اعزام 24 تیم عملیاتی به محورهای مواصلاتی استان

مدیرعامل هلال احمراستان کردستان گفت: ازدیشب تاکنون 445 نفر از هموطنان در شهرستان‌های مختلف اسکان اضطراری داده شده و توسط امدادگران اقلام امدادی و تغذیه اضطراری توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

پیام جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: از غروب دیروز بارش برف در همه محورهای مواصلاتی استان شدت گرفته و تردد در اکثر محورهای مواصلاتی استان به سختی صورت می‌گیرد.

به گفته مدیرعامل هلال احمراستان کردستان، تمامی محورهای شهرستان سقز به مریوان، بوکان، بانه و دیواندره مسدود است.

وی ادامه داد: از ساعت اولیه بارش‌ها تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر در تمامی شهرستان‌ها در حالت آماده‌باش بوده و در حال حاضر 24 تیم عملیاتی مشغول فعالیت و امدادرسانی به مسافران در راه مانده هستند.

جلالی تصریح کرد: از دیشب تاکنون 445 نفر از هموطنان در شهرستان‌های مختلف استان اسکان اضطراری داده شده و توسط امدادگران اقلام امدادی و تغذیه اضطراری توزیع شده است.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت بارش‌ها و ادامه آن، وخامت بیشتری در جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود لذا مردم باید از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و احیانا اگر سفر اضطراری هم داشتند به توصیه‌های پلیس‌راه و داشتن تجهیزات توجه کنند که مشکلی برای آنها پیش نیاید.

جلالی اذعان داشت: به هموطنان اطمینان می‌دهیم که خادمان شما در هلال‌احمر تا پایان وضعیت موجود در کنار شما هستند و تا پایان این وضعیت مشغول به امدادرسانی و خدمتگزاری خواهند بود.

مدیرعامل هلال احمر کردستان تصریح داشت: هلال احمر همه شهرستان‌های استان در حال حاضر در آماده باش کامل هستند و تیم های عملیاتی این جمعیت در ۱۰ شهرستان استان با تجهیزات لازم آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما