شناسهٔ خبر: 51991974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تامین آب شرب اولویت اصلی و مهم مدیریت ارشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : موضوع تامین آب شرب شهروندان کرمانشاهی اولویت اصلی و مهم مدیریت ارشد استان است .

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : موضوع تامین آب شرب شهروندان کرمانشاهی اولویت اصلی و مهم مدیریت ارشد استان است، کسانی که در طول مسیر خط انتقال آب شرب به کرمانشاه، اقدام به برداشت‌های غیرقانونی کرده‌اند، برای مجازات به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

این قرارگاه با دستور و تاکید ویژه استاندار کرمانشاه و به منظور رفع مشکلات آب شرب شهر کرمانشاه تشکیل شده است.

در همین راستا ۲ روز قبل همراه با مدیران دستگاه‌های اجرایی یک بازدید میدانی از مسیر خط انتقال سد گاوشان به تصفیه خانه کرمانشاه انجام گرفت.

هم اکنون عملیات رفع برخی نواقص این خط انتقال از سد گاوشان تا تصفیه خانه غدیر کرمانشاه توسط تیم‌های عملیاتی آب منطقه‌ای استان در جریان است.

متاسفانه برخی افراد در طول مسیر اقدام به برداشت‌های غیرقانونی از خط لوله انتقال آب کرده اند که با حضور دادستانی این موارد بررسی شد و با شکایت دستگاه‌های مربوطه با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

پروژه تکمیل تصفیه خانه غدیر و اجرای برخی خطوط انتقال بین مخازن داخل شهر را می‌شد در سال‌های گذشته و با هزینه بسیار کمتری اجرا کرد، ولی متاسفانه این کار صورت نگرفته و در شرایط فعلی اتمام این پروژه به اعتبارات بسیار زیادی نیازمند است.

اگر مشخص شود در این زمینه قصوری وجود داشته حتما باید مدیر مربوطه پاسخگو باشد .

انتهای پیام/د

نظر شما