شناسهٔ خبر: 66791925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

بسیج شدن همه امکانات برای تشییع باشکوه خادم‌الرضا (ع) در مشهد

همه امکانات شهرداری مشهد در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات شهری، فرهنگی و حمل‌ونقل عمومی برای مراسم تشییع باشکوه خادم‌الرضا (ع) بسیج شده است.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، شهردار مشهد در نشست مراسم تشییع شهید آیت‌الله رییسی در شهرداری مشهد گفت: با اعلام خبر شهادت آیت‌الله رئیسی ۲ جلسه هماهنگی برای پیش‌بینی تمهیدات لازم، سیاه‌پوش کردن فضای شهری و برگزاری باشکوه مراسم تشییع رئیس جمهور شهید در مشهد برگزار شد.

محمدرضا قلندر افزود: در این مراسم شهرداری در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد و در شهرداری، ستادی با ۶ کمیته در بخش‌های مختلف برای بسیج امکانات مدیریت شهری برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی تشکیل شده است.

وی گفت: برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر آیت‌الله رئیسی و خدمات‌رسانی مناسب یکی از برنامه‌های شهرداری است که با برگزاری جلسات هماهنگی به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

شهردار مشهد افزود: در مجموع وظیفه داریم هرچه در توان است را در خدمت‌رسانی برای برگزاری مراسم باشکوه تشییع شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بکار گیریم.

بر اساس اعلام منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور، روز چهارشنبه پیکر آیت‌الله رئیسی در تهران تشییع خواهد شد و صبح پنجشنبه نیز مردم بیرجند خراسان جنوبی با رئیس جمهور شهید وداع خواهند کرد و ظهر همان روز پیکر پاک خادم الرضا (ع) به مشهد منتقل و در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما