شناسهٔ خبر: 51989621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر جهاد کشاورزی تاکستان:

17 ساخت و ساز غیرمجاز در تاکستان تخریب شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان گفت: 17 ساخت و ساز غیرمجاز در اراشی کشاورزی شهرستا تاکستان تخریب شد که شامل 12 مورد در اسفرورین و 5 مورد در ضیاء آباد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حشمت الله رحمانی با بیان این مطلب افزود: با انجام دو مرحله تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان، ۳.۹ هکتار از اراضی کشاورزی به وضعیت سابق بازگشته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان ادامه داد: در راستای مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی، با حضور نماینده دستگاه قضایی، نماینده بخشداری، مدیر امور اراضی شهرستان و نیروی انتظامی این ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب و قلع و قمع شدند.

وی اظهار کرد: این ساخت و سازهای غیرمجاز شامل دیوارکشی، گودبرداری، تخلیه مصالح و پی کنی بوده که با تخریب آن‌ها بخش قابل توجهی از اراضی کشاورزی احیا شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان به صورت مستمر تخلفات در حوزه تغییر کاربری غیرمجاز را رصد کرده و با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی به تخریب ساخت و سازها و مقابله با این پدیده اقدام می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان ضمن تاکید بر گشت زنی مستمر، از مسئولان محلی مثل شوراها و دهیاران واقع در این شهرستان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۳۱ گزارش دهند.

نظر شما