شناسهٔ خبر: 51983498 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

اسکوچیچ: گاهی به تیم ملی بانوان حسودی‌ام می شود + فیلم

رکنا ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مراسم بدرقه بانوان ملی پوش حاضر شد.

صاحب‌خبر -

تیم‌ملی فوتبال بانوان ایران بعد از پیروزی مقابل اردن  جام ملت‌های زنان آسیا2022 صعود کرد. تیم‌ملی ایران توانست در ضربات پنالتی با برتری 4 بر 2 به پیروزی دست یافته، برای اولین بار مجوز صعود به جام‌ملت‌های آسیا را کسب کند. تیم ملی فوتبال بانوان ایران در حال حاضر توسط «مریم ایراندوست» هدایت می‌شود. تیم ملی فوتبال در حال حاضر تلاش می کند تا پس از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شود. تنها لژیونر حاضر تیم ملی فوتبال بانوان «یاسمن فرمانی» است که در تیم فوتبال شارلوا بازی می‌کند.

به گزارش رکنا ورزشی، اسکوچیچ در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان به جام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: اگر فکر می‌کنید من کمتر از اسطوره‌های فوتبال ایران احساساتی هستم و می شوم، اشتباه می کنید. بابت کارهایی که تا به الان کرده‌اید، تشکر می کنم چون برای اولین بار به این مسابقات می‌روید.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خطاب به بازیکنان، گفت: زمین تمرین تان نزدیک ما بود و انگیزه شما را در زمان تمرین می‌دیدم، گاهی حسودی ام می شد چون انگیزه شما بی نظیر بود. از کاری که کردید تشکر می کنم و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنید.

وی در خصوص عملکرد ایراندوست، خاطرنشان کرد: ارادت خاصی به ایراندوست دارم چون می‌دانم سرمربیگری چیست و چه مسئولیتی دارد. مسئولیتی که او دارد روی دوش منم هست‌. امیدوارم الگویی که به دختران داده‌اید را ببینم و باعث شود دختران زیادی جذب فوتبال شوند. به تیم ملی بانوان ایران افتخار می‌کنم و منتظر خبرهای خوب از سمت شما هستم.

نظر شما