شناسهٔ خبر: 51980895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد

برف‌روبی 320 کیلومتر از جاده‌های کرمانشاه/ محورهای اورامانات برفی است

فاطمه کمانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه از روز گذشته (24 دی) تاکنون که برف در کرمانشاه آغاز شده حدود 320 کیلومتر در استان برف‌روبی صورت گرفته، گفت: همچنان بارش برف در محورهای اورامانات ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز بارش برف در نقاط مختلف استان از روز گذشته (جمعه) در برخی نقاط استان، اظهار کرد: در محورهای روانسر به پاوه، سریاس به پاوه، پاوه به نوسود، نوسود به نودشه، سرپل ذهاب به دالاهو، سرمیل، سنقر به اسدآباد و سنقر به قروه بارش برف داشتیم.

وی از انجام 320 کیلومتر برف روبی در این محورها خبر داد و عنوان کرد: هم اکنون هیچ راه مسدودی در استان نداریم و تمام محورها باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در این مدت 220 تن شن و نمک در جاده‌های استان ریخته شده، تاکید کرد: 33 نفر در برف‌روبی‌های اخیر پای کار بودند.

کرمی از تداوم بارش برف در محورهای منطقه اورامانات خبر داد و گفت: در مسیر روانسر به پاوه بارش برف داریم و بارش خفیفی هم در سرمیل گزارش شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به لغزنده بودن برخی محورها و احتمال بارش برف لازم است مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری تا پایان بارش‌ها پای کار خواهند بود.

انتهای پیام
 

نظر شما