شناسهٔ خبر: 51978387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تردد در جاده های کرمانشاه جریان دارد/بارش برف در محور‌های اورامانات

خبرگزاری صداوسیما

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از بارش برف در محور‌های اورامانات خبر داد و گفت: با این وجود تردد در محور‌های مواصلاتی این منطقه و دیگر جاده‌های استان بدون مشکل در جریان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ کیخسرو دستغیب اظهار داشت: از صبح امروز در محور روانسر به پاوه و محور تردد در  جاده های کرمانشاه جریان دارد/بارش برف در محور‌های اوراماناتپاوه به سمت سه راهی شهدا بارش برف گزارش شده که عملیات برفی روبی توسط نیرو‌های راهداری در این محور‌ها هم اکنون در جریان است و تردد بدون مشکل انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین در گردنه سرمیل واقع در محور کرندغرب به سرپلذهاب بارش پراکنده برف گزارش شده، اما تردد خورد‌ها در این محور نیز جریان دارد.

رییس پلیس راه استان خاطرنشان کرد: در دیگر محور‌های مواصلاتی استان در حال حاضر بارندگی گزارش نشده است.

سرهنگ دستغیب به رانندگان توصیه کرد: در فصل زمستان اگر قصد تردد در جاده‌های برون‌شهری مخصوصا محور‌های کوهستانی را دارند حتما تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و از عجله و شتاب بی مورد بپرهیزند.

<div id="video-display-embed-code_7511214"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3334242/7511214?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما