شناسهٔ خبر: 51978537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان خبر داد:

امداد رسانی به بیش از ۴۰۰ نفر گرفتار در کولاک وبرف

فرانک کیانپور

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: در پی بارش برف و کولاک شدید در جاده های کردستان، تیم های عملیاتی هلال‌احمر استان به بیش از ۴۰۰ نفر امداد رسانی کردند.

صاحب‌خبر -

 دکتر پیام جلالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل بارش برف و کولاک شدید در محورهای دیواندره به سقز، شویشه و بانه در کردستان ۶ تیم عملیاتی و ۴ تیم پشتیبان اعزام شد که همچنان مشغول امدادرسانی به افراد گرفتار شده در برف و کولاک هستند.

وی افزود: تاکنون به بیش از ۴۰۰ نفر از افراد گرفتار در برف و کولاک شدید، توسط نیروهای جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده و رهاسازی خودروها انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان بیان کرد: به دلیل تداوم شرایط جوی، عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد و اقلام ۷۲ ساعته، پتو، لوزام گرمایشی و... توزیع گردید.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ملی ۱۱۲ تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند.

جلالی تصریح کرد: همه پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان کردستان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

انتهای پیام

نظر شما