شناسهٔ خبر: 67895411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

۱۱ نفر بر اثر سه سانحه رانندگی در خراسان رضوی مصدوم شدند

مشهد- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۱ نفر بر اثر سه سانحه رانندگی در جاده‌های طرقبه و نیشابور رخ داد، مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علیشاهی اظهار کرد: ۱۱ نفر بر اثر سه سانحه رانندگی که امروز یکشنبه در جاده‌های طرقبه و نیشابور رخ داد، مصدوم شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در سانحه اول، ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و برلیانس صبح امروز در طرقبه با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه ۶ مصدوم داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

واژگونی خودروی سمند در محور سبزوار- نیشابور با سه مصدوم

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در خصوص سوانح رخ داده در این شهرستان اظهار کرد: حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند امروز در کیلومتر ۳۵ محور سبزوار- نیشابور سه مصدوم بر جا گذاشت.

سید حمید حسینی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های راسخی، حسن آباد و فدیشه اورژانس نیشابور به صحنه حادثه اعزام شدند و تمامی مصدومان این حادثه خدمات فوریت‌های پزشکی را دریافت کرده و برای ادامه روند درمان توسط کارشناسان فوریت های پزشکی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

مصدومیت ۲ نفر در حادثه تصادف موتور سیکلت با مینی بوس

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: حادثه تصادف موتورسیکلت با مینی بوس که ساعت امروز در خیابان شهید جعفری نیشابور رخ داد ۲ مصدوم داشت.

حسینی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه های ۲ و چهار شهری به محل حادثه اعزام و هر ۲ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت های پزشکی جهت ادامه روند درمان به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شدند.

وی ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از کلاه ایمنی در موتورسیکلت سواران ادامه داد: آمارها نشان می دهند که کلاه ایمنی ۳۷ درصد خطر مرگ در موتورسواران را کاهش می دهد و چنانچه سرنشینان موتورسیکلت نیز از این کلاه استفاده کنند تا ۴۱ درصد احتمال مرگ و میر در حوادث و سوانح موتورسواری کاهش پیدا می کند.

نظر شما