شناسهٔ خبر: 51977366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خسارت سیل به زیرساخت‌ها و منازل «مورموری»

خبرگزاری صداوسیما

بارندگي بی سابقه در بخش کلات مورموری شهرستان آبدانان منجر به طغیان رودخانه فصلی این بخش شد و آبگرفتگی اماکن مسکونی و تجاری را در پی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ بارش ۹۵ میلیمتری باران در بخش کلات مورموری از توابع شهرستان آبدانان منجر به خسارت سیل به زیرساخت‌ها و منازل «مورموری»طغیان رودخانه فصلی که از وسط این شهر می گذرد شد و باعث خسارت های زیادی به زیرساخت ها و منازل مسکونی وارد کرد. 

بارش سیلابی باران شامگاه جمعه ۲۴ دی ماه در مورموری باعث شد تمامی پل های این منطقه به زیر آب برود و به تعداد زیادی از منازل مسکونی، اماکن تجاری، احشام مردم و زیرساخت های بخش مورموری خسارت وارد شود.

در پی طغیان رودخانه فصلی مورموری و آبگرفتگی اماکن مسکونی و تجاری نشست ستاد مدیریت بحران در استان تشکیل شد. 

 فرماندار آبدانان  در این باره گفت: در اثر بارش‌های دیروز، رودخانه‌ای که از وسط شهر مورموری می‌گذرد طغیان کرده و باعث خسارات هنگفتی به مردم شده است.

یدالله حاتمی افزود: آبی که به منازل و ساختمان‌های تجاری وارد شده یک متر بوده و باعث خساراتی از جمله از بین رفتن وسایل و لوازم خانگی و همچنین خسارت به احشامی که مردم نگهداری می‌کنند وارد شده است.

فرماندار آبدانان گفت: به زیرساخت‌های شهری مورموری هم خسارات زیادی وارد شده و در حال حاضر آب رودخانه فروکش کرده و در حال بررسی بیشتر خسارات هستیم.

بر اساس اعلام هواشناسی سیستم بارشی که از شامگاه پنجشنبه وارد استان شده فعالیت آن به تناوب تا روز دوشنبه ادامه دارد.

 

<div id="video-display-embed-code_7514867"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3334175/7514867?width=400&height=300"></script></div>
 
 

نظر شما