شناسهٔ خبر: 51974685 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

غیرحضوری شدن برخی مدارس غرب استان اصفهان

مدارس و آموزشگاه‌ها در شهرستان‌های فریدن و چادگان همچنین ابتدایی بویین میاندشت،شنبه ۲۵ دی به علت بارش برف غیرحضوری شدند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - بنابراعلام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فریدن، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر شهری و روستایی و با توجه به برودت هوا و احتمال مه آلودگی صبحگاهی، فعالیت مدارس در همه واحد‌های آموزشی اعم از دولتی، غیردولتی، آموزشگاه‌های زبان، علمی آزاد و مدارس استثنایی و پیش دبستانی‌های این شهرستان غیرحضوری است.

حضور عوامل اجرائی هم در مدارس روستایی شهرستان فریدن الزامی نیست.

همچنین به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خوانسار،به علت بارش ها،۲۵ دی کلاس‌ها در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهر و روستا به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.همه امتحانات داخلی مدارس  شهرستان هم لغو است. 

همچنین برگزاری امتحانات نهایی در روز شنبه ۲۵ دی به قوت خود باقی است، اما برگزاری سایر امتحانات داخلی مدارس به روز دیگر موکول می‌شود.
بنابراعلام مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چادگان با توجه به بارش رحمت الهی و احتمال مه گرفتگی و لغزندگی جاده‌های روستایی؛ فردا برنامه آموزشی همه مقاطع تحصیلی شهرستان بصورت مجازی است.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویین میاندشت هم اعلام کرد، کلاس‌ها در مقاطع ابتدایی شهر و روستابه صورت غیر حضوری است.

 

شروع کلاس های مدارس دوره اول و دوم متوسطه هم با یک ساعت تاخیر خواهد بود.
اما امتحانات نهایی مقطع متوسطه طبق برنامه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

نظر شما