شناسهٔ خبر: 51973774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جزئیات تعطیلی مدارس استان اصفهان به علت بارش برف اعلام شد

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به بارش رحمت الهی و احتمال مه گرفتگی و لغزندگی جاده‌های روستایی، روز شنبه ۲۵ دیماه ۱۴۰۰ برنامه آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان چادگان بصورت مجازی برگزار می‌شود و برخی مقاطع تحصیلی فریدون‌شهر نیز کار خود را با تأخیر آغاز خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن ژیان‌پور، مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: در پی بارش سنگین برف در مناطق غربی استان اصفهان، مدیریت آموزش و پرورش چادگان اعلام کرد: با توجه به بارش رحمت الهی و احتمال مه گرفتگی و لغزندگی جاده‌های روستایی، روز شنبه ۲۵ دیماه ۱۴۰۰ برنامه آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان بصورت مجازی برگزار می‌شود.

وی همچنین افزود: لازم به ذکر است امتحانات نهایی مقطع متوسطه طبق برنامه برگزار می‌شود. 

ژیان‌پور درباره نحوه فعالیت مدارس فریدون‌شهر نیز بیان داشت: مدارس ابتدایی شهرستان که شرایط مناسب آموزش غیرحضوری را دارند به صورت غیر حضوری فعالیت داشته و مدارس ابتدایی روستایی که شرایط مناسب آموزش غیرحضوری برای آنها موجود نیست با دو ساعت تاخیر شروع به فعالیت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: لازم به ذکر است مدارس متوسطه دوره اول و دوره دوم شهرستان طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

به گزارش فارس، آموزش و پرورش فریدن هم اعلام کرد: با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر شهری و روستایی و با توجه به برودت هوا و احتمال مه آلودگی صبحگاهی ، فعالیت حضوری کلیه مدارس در تمامی واحدهای آموزشی اعم از دولتی ، غیردولتی ، آموزشگاه‌ های زبان ، علمی آزاد و مدارس استثنایی و پیش دبستانی‌های شهرستان فریدن در روز شنبه ۲۵ دی‌ماه تعطیل و بر همین اساس کلیه کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

در اطلاعیه آموزش و پرورش فریدن آمده است: به اطلاع می‌رساند، حضور عوامل اجرائی در مدارس روستایی الزامی نیست و برگزاری امتحانات نهایی دیماه در روز شنبه ۲۵ دی ماه به قوت خود باقی است، اما برگزاری سایر امتحانات داخلی مدارس به روز دیگر موکول می‌شود.

آموزش و پرورش خوانسار نیز اعلام کرد: کلیه کلاس‌ها در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم شهر و روستا به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود و  امتحانات داخلی لغو و با نظر مدیر و اطلاع رسانی مدرسه، به تاریخ دیگری موکول می‌شود؛ امتحانات نهایی فردا طبق برنامه تعیین شده برگزار می‌شود.

آموزش و پرورش بوئین‌میاندشت نیز اعلام کرد: کلیه کلاس‌ها در مقاطع ابتدایی شهر و روستابه صورت غیر حضوری برگزار می‌شود و کلاس های مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر برگزار خواهد شد 

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نظر شما